Thursday, February 21, 2013

25 beauty questions :))

heej bloggen i dag vil jeg lave endnu et tag indlæg, synes de er sjove at lave :)) der kommer desværre ikke nogle billeder da der er så mange spørgsmål :)) håber ikke det bliver for rodet <3

SPØRGSMÅL:

SKINCARE
Hvor mange gange har du vaske dit ansigt dagligt?

Hvad hudtype har du? (tør, fedtet, combo)
- Jeg har combo hud, fedtet T-zone og tørre kinder :/

Hvad er din nuværende ansigtsvask?
- the bodyshop tea tree oil cleanser :))

Bruger du facescrubs?
- Ja jeg bruger Lush ocean salt :))

Hvad mærke øjenmakeupfjerner bruger du?
- jeg bruger plaisir waterproof eye makeup remover :))

Hvad fugtighedscreme bruger du?
- The body shop tea tree oil skin clearing lotion :))

Bruger du øjencreme?
- Nej men jeg kunne godt tænke mig den fra yes to blueberries :))

Har du eller har du haft acne tilbøjelig hud?
- Ja desværre, bare man kunne have ren hud uden en eneske bums eller hudorm :I

MAKE-UP
Hvad foundation bruger du?
- loréal true match i golden beige, den er lidt for lys men jeg justere den med bronzer :))

Hvad med concealer?
- under øjne: rimmel stay matte concealer og urenheder: loréal true match concealer

Kender du din undertone farve?
ja jeg har både røde og gule toner :))

Hvad synes du om falske øjenvipper?
- til hverdag er det fjollet men til fest er det da fedt nok :))

Hvad mærke af mascara bruger du?
- i øjeblikket maybeline jeg bruger også tit nogle fra rimmel :))

Hvad makeup værktøjer bruger du i make up program?
- ehh foundationbørste, pudderbørste, bronzerbørste, blush børste tror ikke der er flere :))

Bruger du make-up base / primer for øjnene?
- tja det kan man godt sige, jeg bruger sjældent øjenskygge men når ejg gør bruger jeg primer :))

Bruger du mineral makeup?
- ikke meget men jeg har noget :))

Hvad er din yndlings læbestift?
- jeg kan simpelthen ikke vælge :))

Hvad med lipgloss?
- det er mine inglot lipglosser :))

Hvad er din yndlings blush at bruge?
- har ikke mange men en fra elf. der ikke bliver solgt mere, den hedder shy pink :))

yndlings mærke ?
- maybelline newyork og rimmel london :))

Har du nogensinde overveje at tage make-up klasser?
- jeg synes det kunne være virkelig sjovt og spænnende, men det koster sikkert mange penge :))

Kan du lide farverige nuancer af makeup (læbestift, øjenskygge) eller neutrale?
- jeg er mest til farver! :)) <3

Hvis du kunne forlade huset ved hjælp af kun et produkt, hvad ville du bruge?
- Det ved i nok allerede, Mascara!! :))

Kunne du nogensinde forlade huset uden makeup på?
- tja det kunne jeg vel nok, men helst ikke :))

Tror du, du ser godt selv uden nogen makeup på?
- jeg synes jeg er pæn uden makeup men jeg er klart pænere med :))

Hvad synes du om makeup?
- uha.. det er guds gave til mig, makeup er nice!! :D

men det var alt for i dag vi ses

xoxo Christina :)) <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥