Friday, February 1, 2013

Heej bloggen i dag vil jeg vise jer hvad der er i mit "nødkit" mit kit er det jeg altid har med i min skole taske hvis der nu skulle ske noget uventet eller at jeg er glemt noget :)) så tænkte, at jeg vile vise jer det for lidt inspiration, der er vel nogen der synes at det er lidt mærkeligt men disse ting har hjulpet mig en del :))





 
Dette er der hvor alle mine ting ligger i :))
 
 
Mini bodylotion hvis jeg skulle have tørre ben til idræt, det er ikke så kønt med tørre ben :-/

 
Og en handcream  hvis jeg skulle få tørre hænder hvilket jeg får hele tiden :))
disse er fra Philosopy, men fik dem på flyget så de kan nok ikke købes :((
 
 
Disse mintpastiller ja det er jo klart at det er til at få frisk ånde men plejer jo, at spise tyggegummi, men jeg går gennem en pakke så hurtig og bruger rigtig mange penge om måneden på tyggegummi, så tænkte jeg ville prøve et billigere alternativ så jeg valgte disse pastiller fra tiger prisen er 3 for 10 så det er meget godt har også købt mange af dem, så der går lidt tid før jeg skal købe flere :))
 
 
hehe alt for sikkerheden ikke ? :)) det er i hvert fald nyttigt for mig jeg falder hele tiden, det er som om jeg ikke har 100% kontrol over mine ben :)) ej har faktisk ikke selv brugt nogle men min ven Theis kom til skade, jeg tror han skar sig, kan ikke helt huske det :))
 
 
Okay min hud er en oliefabrik så blotting sheets er et must for mig! du skal bare duppe papiret mod din hud også suger den olien væk og du kan smide det ud ;))
 
 
min concealer som jeg aldrig bruger så det blev min backup, kender i ikke det når i kommer ud for skolens toilet og kigger jer i spejlet. DEN BUMS VAR DER IKKE I MORGES!!!! eller er det bare mig...? :))
 
 
Min travalo som jeg kan pumpe parfume i og tage to go, hvis jeg nu skulle have glemt at tage parfume på hjemmefra, men mine venner bliver ved med at sjæle den.... :))
 
 
mundskyld endnu et alternativ til tyggegummiet :))
 
 
og selvfølgelig skal vi have en læbepromade da mine læber atid er tørre og den læbepromade jeg tager på om morgenen forsvinder jo i løbet af dagen :))
 
også har jeg også noget til den tid på måneden, men det behøver der ikke at være et billede af :))
 
men det var alt for idag vi ses
xoxo Christina :)) <3
 
 

8 comments:

  1. Fedt indlæg, jeg elsker at se den slags indlæg (organisations freak eller sådan noget xD) Jeg har selv et lignende kit - flere faktisk. Har en første-hjælps nødpakke hvor jeg har alt fra sikkerhedsnåle til plastre, aloe vera, nød menses pakker, mavesyrepiller, hovedpinepiller, tigerbalsam og meget andet... husker faktisk ikke det hele, kan ske jeg skulle gå det igennem snart.

    Jeg har også et on-the-go makeup-kit med alle mine favorit-ting, lige til at tage i tasken. På arbejdet bruger jeg dog en anden makeup-taske med bla. parfume, brilleklud og renseklude, hårbørste (klap sammen med spejl), læbepomade, antibakteriel, snotklud... Alene i mit nøglebundt har jeg negleklipper, neglebåndscreame og læbepomade.

    Jeg er desuden stor tilhænger af rejsestørrelser (har en svaghed for minniature) og små skrue-bøtter, så jeg har mulighed for at have RIIIGTIGT meget med, uden at det egentlig fylder...

    Hmm, ville det være sjovt om jeg også viste mine nød-kit's (reply indlæg) med billeder og forklaringer og sådan? :)

    Jeg synes i hvert fald det var spændende at få et kig i din :P

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak elsker også at organisere ting og pakke, har det på samme måde elker rejse størrele ting, hver gang jeg skal på ferie, smider jeg alle mine mini ting o toilettasken og det fylder bare ingen ting og så er de bare mega nuttede! :))

      jeg synes dett ville være fedt hvis du lavede et respons indlæg, ville da elske at se hvad du har i dit nødkit, så jeg måske kan få noget mere inspiraton, til uheld der måske kunne ske :))

      hvis/når du laver indlæget ville det glæde mig, hvis du skrev til til mig, er nemlig fast læser af så mange blogge at det er svært at holde styr på <3

      glad for at du kunne lide indlæget

      xoxo Christina <3 :))

      Delete
  2. Wow, der er meget...!:-)

    Det ville betyde meget, hvis du gad smutte forbi min blog og lægge en kommentar!

    Knus Ida<3
    http://idas-notebook.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja det er det vel, men jeg har brug for det hele, hellere for meget en for lidt ikke? :)) eller det kommer så an på hvad det er men aligevel :)) <3

      smutter forbi med det samme :)) <3

      xoxo Christina <3 :))

      Delete
  3. ej hvor smart :-) Jeg har for resten en konkurrence kørende hvor du kan vinde et par fine øreringe. Kig gerne forbi og deltag her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-annlil.html

    Knus Stine

    ReplyDelete
  4. Godt indlæg! Det er mere eller mindre også det jeg slæber rundt i min taske!
    Har sat mig som fast læser på din skønne blog, håber du vil kigge forbi min blog og gøre det samme, hvis det lyster..

    www.princessofcph.blogspot.dk

    Kram, Rosa <3 :).

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥