Wednesday, February 27, 2013

New in :))

Heej bloggen, jeg er desværre syg i dag :(( men det skal ikke stoppe mig fra at lave dette indlæg :))

i går og i fredags shoppede jeg lidt og jeg vil gerne dele de med jer :))


 
Jeg var lige i Tigern og købe børster og elastikker, synes at de laver de bedste alle mine andre elastikker fra fx. H&M eller glitter går heletiden i stykker med dem fra tigern gør ikke, og børsten var min yndlingsbørste for nogle år siden indtil der var en der ødelage dem og nu har jeg endelig  fået køt mig en ny ved ikke hvorfor det har taget mig så lang tid o.O

Er jeg den eneste der hader sorte prikker på næsen, nej det tror jeg ikke :)) men købte lige dem her fra nivea håber at de virker, hvis de gør er det i hvert fald virkelig rart at komme af med det klamme skidt man har i næsen eller i vore pores, hedder det ikke det på dansk eller er det kun på engelsk?? :))
 
Jeg har ledt efter sådan en i lang tid også har den været i matas hele tiden og gemt sig på nederste række i m. cosmetics afdelingen. grunden til at jeg gerne ville have en var, da jeg var i barcelona med klassen var der sådan en bod inde i et center og min lære Lars skulle købe noget til sin kone og så brugte damen sådan en negle blok og hver side havde sin egen egenskab en filede en fjernede det øverste lag på dine negle og en pudsede det og en fik det til at skinne, næsten som om han havde neglelak på :)) og når jeg ikke gider at have neglelak på vil jeg gerne have at det ser så godt ud som de kan, "næsten" naturligt :))
 
 
jeg skulle også lige have den her manglede en så meget har en blending brush med den kan overhoved ikke lægge øjenskygge i "crease" tror jeg det hedder så er glad for at jeg fandt den her :)) 
 


Der var 3 for 2 på rimmel så syntes lige at jeg ville shoppe lidt neglelak, det er langet fra sommer men kunne ikke holde mig fra disse stærke farver. den gule bliver så flot når man har fået noget farve, den er nok altid flot men alligevel :))

Til venstre: 066 Cranberry zest
I midten: 280 Sunshine
Til højre: 270 Hot shot


 
også købte jeg 2 dr. scheller øjencreme :))
det kan godt være den er til at fjerne rynker, og det har jeg ikke indnu men det er aldrig for tideligt at foreberede sig ved at bruge øjen creme kan jeg måske holde dem væk i længere tid :))
 
 
Og to Nivea soft creme da jeg er løbet tør fra min the body shop tea tree oli, og jeg ville ikke tage hul på den fra sverige da den er til sommer brug hvor jeg ikke har foundation på, så har jeg brug for en solcreme der er eregnet til ansigtet og ikke gør din hud mega fedtet og giver dig bumser :))  (der er spf 17 i min foundation)

 
jeg kan ikke klare blege ben så købte disse lotions fra dove der har lidt tanning i, og så har jeg ikke blege ben når vi skal til galla, men der er lang til indnu og der kommer nok et indlæg om det :)) <3 (der er 15 dage til)
 

I langtid ville jeg gerne have den her "maxfactor eye brightening mascara" og selvom jeg næsten lige har købt en ny mascara måtte jeg bare have den nu :)) håber det passer en mascara der fremhæver din øjen farve er de bare mig eller lyder det mega nice :)) <3


  Og ligesom mascaran har jeg villet have dennne eyeliner "Maybellines master precise eyeliner" i rigtig lang tid nu :)) og lad mige sige jer, den er mega god!! :)) <3

 
og så lige til sidst nogle X-tra cotten pads synes ikker der er foreskel på dem så man kan lige så godt købe de billigste, det er fuldstændig ligemeget om de er økologiske eller hvad, de skal bare fjerne min øjenmakeup også skal de ud :))
 
og så kommer mommy med leggings og sports bher til mig yay :))
 
men det var alt for i dag vi ses hmm... nok fredag hvor jeg gerne skulle laver et indlæg om klasse aftnen, i morgen skal  vi nemlig spise på sjing sjang i slagelse også skal vi i biografen og se Django unchained, det skal nog blive sjovt :))

                                                                   xoxo Christina <3 :))

2 comments:

  1. rigtig hyggelig blog!

    (har en spørge runde ignag så jeg vil blive rigtig glad hvis du gad at spørge om noget!

    www.lucasbergan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :)) ja klart vil med glæde hjælpe ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥