Sunday, February 24, 2013

my spa day must haves :))

Heej bloggen så i dag var jeg i et spa humør, her er nogle billeder + ekstra tips til din spa dag :))


 
Først starter jeg med at tage en ansigtsmaske på i dag brugte jeg min nye fra sverige :))
 
 
så putter jeg mine rene negle ned i noget oliven olie som jeg har varmet i mikrobølgeovnen i 30 sekunder :)) har dem i, i ca. 5 min :))
 
Ekstra tip: hvis n´dine negle er blevet farvet af den neglelak du har haft på kan du putte din negle i noget citronsaft, det er en hurtig og naturlig vej til at blege dine negle ;))


 
samtidig har jeg også gjordt et fodbad klar med noget mineral fod pulver :))
 
 
blander med vand :)) ( meget detaljeret)
 
 
og putter fusserne i :)) og når jeg er færdig med olien til mine negle kommer jeg det i fodbadet for ekstra pleje :))
 
 
og ingen spa da er komplet uden frisk lakerede negle :))
 
men det var vist det for i dag vi ses :))
 
xoxo Christina :)) <3
 
 

4 comments:

  1. Du har nogle utrolig flotte negle

    www.emmaworup.blogpspot.dk

    ReplyDelete
  2. Super fin blog du har dig her :)
    Kig gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin!
    Tjek den ud her: www.loouwhoo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak :)) <3 kigger da lige forbi :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥