Wednesday, February 13, 2013

Shower caps :))

Heej bloggen, som jeg sikker har nævnt før er det ikke sundt at vaske sit hår hver dag da det gør det mere slidt, men man vil nok gerne have vasket sin krop hver dag, og håret ender med at blive vådt aligevel selvom man prøver at holde det væk fra bruseren, sådan er det i hver fald for mig, så jeg havde tænkt mig at købe en shower cap hvor man sætter håret op og tager hatten på også kan man gå i bad uden at få vådt hår. Jeg kender denne hjemmeside Amazon.co.uk, i kender de nok også men de har en masse mega nuttede caps og jeg kan simpelt hen ikke vælge :)) men tænkte hvis i havde samme problem kunne det måske være en hjælp at nævne dem. her er nogle jeg synes er søde :)) <3

de koster kun  33, 17 - 51,61 :))





Hvad er jeres tanker om shower caps og hvilken kan i bedst lide?
 
jeg tror jeg bedst kan lide frøen og anden :)) <3
 
men det var det for i dag <3
 
vi ses xoxo Christina :))

2 comments:

  1. Haha hvor er de søde! :D
    Virkelig god og inspirerende blog!
    Følger dig nu :)

    http://optimisticcreature.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja de er mega cute! :)) <3 tusinde tak, det er jeg glad for :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥