Monday, February 18, 2013

The 7 Deadly Sins of Beauty Tag! :))

heej bloggen i dag vil jeg, som titlen siger lave The 7 Deadly Sins of Beauty Tag! :))

1. GREED: Hvad er din mest billig skønhed vare? Hvad er din dyreste?

min billigste er alle mine ting fra Elfs basic line :))

og den dyreste, jeg køber ikke dyr makeup er alt for nærrig selv om jeg dog snart skal have en clinique pudder, men anyway den dyreste lige nu er min Loréal true match foundation :)) ( hvis tilbehør såsom børster ikke gælder)




2. WRATH: Hvad skønhedsprodukter har du et had / kærligheds forhold med?

Øjenskygge det kan være så pænt, men når det går galt er det bare nedern!! :))


3. Frådseri: Hvad er dine mest lækre skønhedsprodukter?

hmm.. er ikke helt sikker på hvad de mener med dette spørgsmål, jeg holder meget af mine læbe produkter selvom jeg ikke bruger dem så meget :))



4. Sloth: Hvad skønhed produkt du forsømmer, på grund af dovenskab?

det vl jeg sige også er øjenskygge :)) hvis jeg dog bare kunne lave noget som dette <3



5. PRIDE: Hvad skønhed produkt giver dig den mest selvtillid?

Helt klart min mascara, hvis jeg kun måtte tage en ting på ville det være mascara :))


6. LUST: Hvilke egenskaber finder du mest tiltrækkende hos det modsatte køn?

Jeg synes det er pænt ( hos nogle ) når drenge/mænd har markerede kindben  :)) hmm.. ham her er da egentlig meget pæn, hvem han nu ellers er ?? :))


7. ENVY: Hvilke ting vil du allerhelst modtage som en gave?
 
hmmm... ved det ikke helt, men jeg kan godt lide at få parfumer :))
 
 
 
 
 
Hvad ville i svare, hvis i fik disse spørgsmål :)) ??
 
Men det var vist alt for i dag vi ses :))
 
xoxo Christina :)) <3
 
 

4 comments:

  1. Mega flot design og flot blog jeg elsker dine indlæg.. Ja, kort sagt fantastisk blog!! Kunne du tænke dig at følges?? Hvis du vil skal du bare skriv en kommentar på mit seneste indlæg :) knus herfra :) PS: tak for tippet med mascaraen den skal jeg helt sikkert prøve! :)

    amalienl.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja helt bestemt, smutter lige forbi :))<3 xoxo C.

      Delete
  2. Nice Blog :)
    Check out my Blog at: http://beauty-fulll.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :)) <3 sure thing kigger lige forbi ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥