Tuesday, March 5, 2013

Febs farvoritter :))

Heej  bloggen som sagt kommer der et månedens farvoritter i dag, så lad og bare komme ude i det, eller hvad man nu siger :)) <3

 
Først er der min nye negleblok kæft den er skøn, efter jeg havde brugt den føltes mine negle som silke! no kidding :))

 
denne øjencreme er bare god den plejer virkelig mine øjne, det kan klart mærkes at huden omkring mine øjne har det bedre end de plejer :))

 
Jeg bruger denne eyelash curler fra maybelline hver eneste dag og den er perfekt, gummibåndet er ikke for blødt eller hårdt og stellet er også tilpas ikke løst og sidder heller ikke fast :))

 
gennem tiden har jeg brugt så mange cremer for jeg har det tørreste ben ever -.- og den her er rigtig god den fedter slet ikke og trænger hurtigt ind i huden, hvilket er godt så jeg ikke skal vente mega længe før jeg tager bukser på :))
 
quick tip, bomuld suger fugt så hvis du lige har taget creme på og tager bomulds bukser på bliver meget af fugten, nærmest ja suget ud af dine ben hvis man kan sige de sådan :)) ved ikke om det er det samme med denim :))

 
Har brugt den her hver dag siden jeg fik den, den er så god og præcis, mine vipper er meget tynde og det kan jeg ikke lide, men men en lille tynd linje giver det effekten af at jeg har lidt tykkere vipper :))

 
jeg har været rigtig doven denne måned angående at fjerne makeup, så min toner har været godt til at fjerne de rester af makeup jeg har haft på, når jeg kun har vasked mit ansigt med en makeup-wipe.
 
 
Tror den her har været med et par gange og med god grund, bruger den rigtig meget, bedste bronzer jeg har prøvet :)), men det er ikke kun selve produktet men også spejlet min komode er ret bred så der er langt hen til spejlet så jeg kan ikke komme tæt nok på når jeg ligger eyeliner og så bruger jeg dette spejl :))
 
Hvis du vil se mit værelse lavede jeg en room tour for noget tid siden det er dog lidt ændret jeg har fået nye ting på mine hylder men det er lige meget :)) Room tour :))
 
 
Har stort set haft den her på hver eneste dag den her måned, den er bare så alle årstider, ved ikke hvad jeg ellers skal sige den er bare fantastisk, men min yndling vil altid være min versage :))
 
 
mit yndlingsbælte "of all time" har haft det siden 2010 hvor jeg købte det i den officielle Guess butik i usa <3 savner den tur :)) Jeg bruger det næsten hver dag og jeg elsker det, og så jeg så det ligge på sengen kom jeg i tanke om at det aldrig har været med i et indlæg, så idag skulle det være :))
 
men det var vidst alt for i dag :)) <3
 
xoxo Christina :)) <3
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥