Sunday, March 17, 2013

Forsinket galla video:))

heej bloggen så jeg har fået redigeret videoen på et andet program så nu virker det, altså nogenlunde jeg filmede i HD men det kan den ikke vise af en eller anden grund ://

men her er den håber i kan lide den, den er lidt lang men i kan jo altid springe en del over hvis det er :))

 
Sange brugt
1. Auburn, lalala
2. demi lovato, heart attack
3. greyson chance, sunshine and citylights.  elsker den <3
 
men det var alt for i dag, hvis det kommer til at virke kommer min trendfighter ure video imorgen :)) men vi ses <3
 
xoxo Christina <3 :))

8 comments:

  1. Helt vildt fin video, og hvor blev du bare flot! Jeg er blevet fast læser af din blog og har også lige krydset af hvad jeg helst vil se på din blog :-)
    Måske vil du også følge mig? og måske deltage i mit giveaway? :-)
    http://wideeyesrealize.blogspot.dk/2013/02/giveaway.html

    - Cecilie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak hvor er du sød :)) ej hvor skønt, ja helt klart smutter forbi med det samme :)) <3

      Delete
  2. Ej en super fin blog ! Og vildt hyggelig video ! :)

    Jeg har også en super lækker giveaway kørene som du er meget velkommen til at deltage i ( der er ret lidt der har deltaget så du har en stor chance for at vinde! )

    Knus Sille
    Fra fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! :)) uhh det lyder fedt, kigger lige forbi :)) <3

      Delete
  3. Hvor er du bare flot! - Virkelig god video (:
    Elsker din blog, og er os fast læser nu! - Vil du tjekke min blog ud? ( :

    Knus
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! <3 kigger forbi med det samme!! :))

      Delete
  4. Din blog er simpelthen så fin :)- er fast læser

    kig gerne forbi min!

    hejcirkeline.blogspot.dk

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥