Friday, March 15, 2013

Galla Aften :))

Heej bloggen nogen gange hader jeg teknologi...   youtube vil ikke oploade min video og det vil bloggen heller ikke og ingen sider kan konvertere den så den kan loades :(( har siddet og redigeret den 2 timer i går og 3 i dag 5 timers arbejde som ikke kan vises :(( men så må jeg vel bare fortælle om aftenen ://

det var rigtig hyggeligt, det var dog bedre sidste år i år var alt forsinket så festen varede i 3,5 timer 3 ventede vi på at spiseog spiste 20 min dans les langiers eller hvordan det staves og diskoteket som vi plejer at have en time var aflyst på grund af alt den ventetid :// men det var nu fint nok vi hyggede og snakkede og hørte musik min mobil løb tør for støm så fik ikke rigtig taget så mange billleder. Føler mig lidt dårlig fordi jeg lover jer noget også virker det ikke :// men jeg håber i kan bære over med mig <3

 


hehe men i morgen nu skal jeg passe på med hvad jeg lover ;)) men der burde komme et indlæg med de ting www.trendfighter.dk har sendt mig :))

xoxo Christina :)) <3



 

6 comments:

  1. Aww hvor synd :( men rigtig søb blog fandt den lige da jeg surfede lidt rund på google :D

    ReplyDelete
  2. Haha, sikket et fedt billed af Ferdinand og jeg, har ikke rigtig langt mærke til det.
    - Men sejt! :D Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha cille :)) ja i er ret søde på det <3 :))

      Delete
  3. Hyggeligt & elsker din taske på nr. 2 billedet!

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den koster kun ca. 145 på asos.com fri fragt og ingen told da det er engelsk

      her er et link til den hvis du er intraseret :)) men ja den er super fed har den også i beige :))

      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Quilted-Lock-Across-Body-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2317193&SearchQuery=quiltet&Rf-700=1000&Rf900=1428&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Black

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥