Friday, March 1, 2013

Siang Jiang og bio med klassen :))

Heej bloggen så igår var jeg en tur med klassen og vores to klasselære på resturant og i bio, det var rigtig hyggelig. mig om min veninde ida tog der op sammen, først var vi hos mig mens vi gjorde os klar, havde ikke gjordt det i lang til så tænkte at jeg ville gøre lidt mere ud af min makeup, og sjing sjang og bio var en god undskylning for at gøre det :))

vi tog bussen og da vi kom til slagelse station var der ca. en time til vi skulle mødes og selvfølig kom vores lære med en anden bus samtidig og så snart de så os hilste de og fulgte efter os. vi tænkte vi ville købe slikket med det samme så vi ikke skulle tænke over det senere. klokken blev mange og vi skulle mødes.

Sjing sjang var rigtig hyggeligt, vi snakkede og spiste ( ehh.. det er vel det man gør på en resturant ((: ) men anyway, det var så sjovt at jeg helt glemte at tage billeder tog faktisk kun 3 den afteren 1 på resturanten og de kigger ingen gang...., og 2 i bioen :)) da vi var færdige med og spise og havde betalt gik Emil, Andreas F, Phillip og jeg rundt i slagelse by og bare chillede lidt rundt :))

Så blev det Biotid vi sad og ventede på at dørende åbnede det var rigtig hyggeligt, det var ret sjovt da Theis eller så var det ferdinand der var ved at æde nogle fremmede menneskers popkorn da han troede det var Amalies :)) ( det var sjovere end det måske lyder  ((: ) dørende åbnede og vi gik ind og så film, den var fed! Django Unchained <3 drengende sagde at de havde læst at der døede 71 mennesker hvor man så det tæt på, de tror jeg på folk døede næsten hvert sekund, det var også ret sjovt første gang man så leonardo dicaprio ( som på en af billederne tilsidst :)) man kunne bare høre pigerne fra klassen, de er totalt foræskede i ham, ja han var pæn da han var ung, det er nok bare mig men jeg synes det er forkert når man siger en 30-40 år mand er lækker, det kan godt være ham er skuespiller men stadig :)) da filmen var slut dvs. 23.30 hentede min far mig og jeg kom hjem og sov :))

har lige fundet nogle ekstra billeder så i kan se hvor jeg har været :))

 
 


 

 
 
det var en virkelig god aften :)) men det var vidst alt for idag vi ses :))
 
xoxo Christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥