Wednesday, March 27, 2013

Macadamia Natural oil deep repair masque :))

Heej bloggen, som titlen siger handler dette indlæg om Macadamia Natural oil deep repair masque, jeg bestilte den nemlig igår fra http://www.beautybay.com/ og glæder mig sådan til at få den, den skulle gerne komme mellem den 2-4 april :)) forresten er hjemmesiden engelsk og har gratis fragt, det jo altid et pluds ;))

den koser 240 på hjemmesiden for 500ml

250 ml = 158 kr

100 ml = 77

30 = 25 kr

og  på danske hjemmesider er det omkring de 100 kroner mere (for de store) pluds fragt, hvis du ikke køber over 500 kr

jeg har hørt så mange gode ting om den, der er simpelthen så mange rewievs på den, med folk der fortæller om hvor fantastisk den er, så selvfølgelig måtte jeg bare eje den. når den kommer hjem skal den lige prøves et par gange og så kommer der nok min mening om den :))♥

jeg har altid tænkt om mig selv som en der ikke gider alle de der dyre mærker osv. men her på de seneste har jeg lagt mærke til at når jeg kigger på makeup og hårprodukter, kigger jeg mere efter de dyre mærker, specielt i hår afdelingen, jeg har altid været så nærrig så det overasker mig lidt at jeg køber en hårmaske til ca 250kr i stedet for en til 40 kr fra ganier, fra wella shampo til tigi bedhed og aussie,  aussie er måske ikke så mega dyrt men aligevel og at jeg er gået fra rimmel og maybelline pudder til clinique, måske er det bare en fase :))

men anyway her er lige et billede af hvordan den ser ud, hvis i ikke allerede ved det :))




 
men det var det for i dag vi ses ;))♥
 
xoxo Christina :))

14 comments:

  1. Rigtig inspirende blog du har. :)
    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Den har jeg faktisk aldrig hørt om før.

    Men jeg kan virkelig godt lide din header her på din blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe jeg synes også den er ret sød :)) smutter lige forbi :))

      Delete
  3. Min bedste venininde har selv haft og hun anbefalede den, den er vidst rigtig god! :-D

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Har også kun hørt godt om den! Kunne være man skulle invistere i den, nu du har fundet den så meget billigere et sted!
    Super blog du har forresten, er blevet fast læser hos dig :-)
    Smut gerne forbi mig og min venindes blog, og følg tilbage, hvis du har lyst :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja det kunne jo være:)), kigger lige forbi :))

      Delete
  5. Har kigget lidt på din blog og den er bare super fed! :-)
    Skal vi følges?

    marianne-lr.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mange tak :))♥, ja det vil jeg gerne :))

      Delete
  6. super fed blog! Kan især godt lide dit layout!
    Jeg er selvfølgelig fast læser! håber på at du gider at tage et kig forbi min, og måske også blive fast læster! :D

    longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. Håber du vil skrive hvad du synes om produktet når du har prøvet det:)


    Kig forbi min blog, og læg meget gerne en kommentar:)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥