Monday, March 25, 2013

Mini New in :))

Heej bloggen som sagt var jeg i slagelse idag da jeg lige skulle købe noget at tage med til påskehygge/druk på fredag

fik ikke købt så meget synes ikke rigtig der var noget :))

men i matas var der 2 for 1 mascara på gosh afdelingen, så der måtte jeg hen :)) og det ende med at jeg købte to BoomBastic XXL volume, der var en lille udstillen med hvordan de forskellige børster så ud og denne så bedst ud synes jeg, og glæder mig sådan til at bruge dem, men skal lige bruge den fra maxfacter først :))

var også et smut i H&M, hvor jeg købte 3 bælter, som jeg er helt vilde med de bliver rigtig fede at have på når det bliver lidt varmere :)) hvis jeg har dem på nu bliver de vel nok bare gemt under en strik. fik også et slags gratis gavekort på 50kr som jeg skal bruge mellem den 8-13 april så det er da meget dejligt :))





 
Jeg elsker bare indpakningen :))
 
 
jeg synes det fede ved denne børste er at den har korte ehh.. hvad hedder det egentlig de der små børste dimser på engelsk hedder det vidst "brissels" ja det kalder vi dem, men jeg kan godt lide at den har korte brissels på den ene side og lange på den anden synes nemlig, at på den måde har man mere kontrol over børsten :))

 
det er altid godt med sådan et kort så man kan shoppe lidt ekstra :))
 
 
 uhh! de er så fede kan ikke vente med at bruge dem :))

 
men det var lige endnu et mini indlæg fra mig af ;))
 
xoxo Christina :)) ♥
 
 
 
 
 
 
 

6 comments:

  1. Lækre ting! :-)

    kig forbi <3
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Fine ting! Elsker bælterne - fede farver :-)

    kig forbi og smid en kommentar? http://bysarahgratlov.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Fin blog du har :)
    Du er meget velkommen til at kigge forbi min blog og bloglovin :) Følg gerne! www.loouwhoo.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥