Saturday, March 30, 2013

Påskedruk :))♥

Heej bloggen igår og nat/morgen idag var jeg til påskedruk med klassen hjemme hos ida, det var rigtig hyggeligt, dog var jeg lidt for glad for vodka flasken, men sådan er det jo bare nogle gange :)) Louise kunne heller ikke forstå hvorfor den var tom så hurtigt. men så fuld var jeg heller ikke i forhold til dem der brugte meget af tiden på gulvet :)) men vi dansede, hyggede og gik ture. jeg var ude og gå med Christoffer og Amalie det var dejligt med lidt luft, men Christoffer snød mig..... han fik mig til at give ham min drink og så hældte han den ud! Ihh.. ej han passer bare på mig :)) ligesom jeg gør med ham når han har fået lidt for meget :)) også skete der også nogle pinlige ting (ikke for mig) men det ville være ondt af mig at nævne dem :))

men hvis jeg bliver ved med at fortælle kommer i til at kede jer så her er nogle af de få billeder jeg tog :))
 
her har vi de søde piger♥ Celine med huen ida i midten og rebecca til højre :))
 

 
Og her er emma i den gule trøje, julie i midten og annesofie en sand supermodel til højre x)) og Louise i baggrunden :))
 
 
Ida og rebecca igen :))
 
 
Mig, Phillip og Rebecca ♥ :)) er det bare mig eller ser jeg rigtig død ud? :))
 
 
og tilsidst er der phillip igen som opføre sig som phillip når han er ehh... mest normal :))
 
men det var det for idag vi ses :))
 
xoxo christina ♥




2 comments:

  1. Haha hvor fedt! :D
    Det var rigtig hyggeligt, og jeg glæder mig til vi skal holde PARTY igen! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa me to :)) der vr godt nok mange isterninger der kørte rundt :)) men du skriver bare når du holder noget, det må meget gerne være snart :P ♥

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥