Sunday, March 3, 2013

Spring is coming, and i´m loving it :))

Heej bloggen foråret nærmer sig og det kan tydelig mærkes, jeg er i klart bedere humør :)) jeg har brugt det meste af dagen ude på terassen i shorts og t-shirt med solbriller, fity shades og grey og min computer som spillede free falling instrumental jeg elsker bare instrumental sange <3, hvis i vil høre den er den her :))

 
 

 
det var virkelig skønt også ringede louise og spurgte om hun måtte komme over, vi hyggede og snakkede og jeg lagde neglelak på hende (for hun kan seriøst ikke selv ((: ) vi ville lave smothies så vi gik i brusen, det endte med at vi købte frysepizza og tog hjem til ida :)) vi hyggede med pizza og tv og ida og louise kaldte hinanden meget grimme ting (for sjov) det var ret underholdene :)) louise og jeg tog hjem, hver for sig og nu sidder jeg og høre free falling igen jeg er hvist lidt besat :)) 

og siden måneden er ovre kommer der en måndens farvoritter på tirsdag ;)) <3

men det var alt for i dag vi ses :))

xoxo Christina <3 :))

4 comments:

  1. Utrolig fed blog du har. :D

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde et gavekort, håber du tager et kig forbi?;

    http://elskershopping.blogspot.dk/2013/03/give-away-nr-17.html

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥