Tuesday, March 19, 2013

Spring tag :))

heej bloggen det er lidt tid siden jeg lavede et tag indlæg, tror jeg... så synes det var på tide at få en ny en på banen ;))

så siden det burde begynde at blive varmere, og ikke gør det. Ville jeg lige prøve at booste mit forårs humør :))


Name your top 9 makeup products for spring! ( det var godt nok 10 men 9 passede bedere til collagen)



1. rimmel london lycra pro 500 peppermint - 2. elf Mineral Moisturizing lip tint Blush - 3 maybelline colorsensational 431 delicate coral - 4 clinique almost powder - 5 Stila merry and bright pallete - 6 Face stockholm yellow highligter - 7 loreal true match consealer - 8 Barry M lipstik  nr.155 - 9 Loreal ingenious rose.

-What are some things you are looking forward to this season?

Uhh! helt klart varmere vejr, jeg elsker mine sweatre men ville gerne bare have en t-shirt på uden at fryse mine arme af :))



-What are some fashion and beauty trends you are going to rock?

hehe.... helt klart stærke og pastel farver på neglende, tror ikke rigtig der er andre. sort og hvid kommer tilbage i år og som den farve bombe jeg er tror jeg ikke, at jeg hopper med på den trend ;))

-Favorite spring scents ?


 
1. Bath and Bodyworks pink chiffon - 2 Calvin Klein in2u - 3. Daisy by Marc Jacobs
 
men det var mit lille forårs indlæg :))
 
xoxo Christina :)) <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥