Monday, March 11, 2013

spring/summer wishlist #wayfarer sunglasses :))

Heej bloggen, det bliver et ret kort indlæg men i dag kommer anden episode af min spring wishlist og i dag er det solbriller i wayfarer stil, synes det er den eneste solbrilleform der passer mig :))  jeg kan desværre ikke putte linkt til dem da jeg bare har søgt på selve farven. Der er en butik der hedder trend accesseories som sælger dem i de ensfarvede til kun 50 kr så jeg skal snart solbrille shoppe der inde ;)) men her er en collage af de farver jeg godt kunne tænke mig :)) collagen er ikke så køn men det går nok :))



Men det var det for i dag vi ses :))

xoxo Christina :)) <3

2 comments:

  1. Lidt for farverige til min smag, men meget fine :)

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hver sin smag :)) jo smutter forbi med det samm ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥