Saturday, March 16, 2013

Trendfighter sponser ting :))

Heej bloggen så i torsdags mod tog jeg en pakke fra trendfighter med de ure jeg skulle lave en video og et indlæg af, det havde faktisk sendt mig nogle ekstra ting hvilket var rigtig sødt af dem :)) det er nogle rigtig fede ting :))

HUSK DER ER 25% RABTAT PÅ ALT OGSÅ NEDSATTE TING MED KODEN "MARTS25" GÆLDER HELE MARTS :))

www.trendfighter.dk/

 
Det er simpelthen så flot og man kan mærke det er god kvalitet, jeg kommer til at bruge dem rigtig meget!! :))
 
       - vand afvisende
- rustfrit stål
              - rigtig flot design ((:
 
 
Det er simpelthen så flot og man kan mærke det er god kvalitet :))
       - vand afvisende
- rustfrit stål
              - rigtig flot design ((:
 


 det er bare så flot og så er det i en af mine yndlingsfarver :)) og nu kommer jeg til at afsløre noget fordi jeg fik 2 af dette skønne armbånd og så tænkte jeg at den ene vil gå til jer i min give away næste måned, min blog bliver nemlig 1 år den 29. april så der kommer en give away glæd jer ;)) <3




Ahhh skull!! eller dødningehoved som vi siger på dansk, jeg elsker dem de er så fede :)) virkelig fedt design det føles stærk og rubust og det går ikke i stykker lige foreløbig ;))
 

 
 
simpelt men virkelig fedt!! kunne lige forestille mig at have det på en sommerdag med en farverig t-shirt  og blandet med andre armbånd :))


I <3 det :)) det er simpelthen så nuttet har faktisk ledt efter et hjertehalkæde i noget tid men alle er bare så små, den her er perfekt! <3


hehe jeg blev så glad for urende at jeg bare måtte have et billede med det på x))

men det var det for idag :))

ps. bruger et andet redigering program så skal lige redigere den igen og så kan i se galla videoen :))

xoxo Christina :)) <3





2 comments:

  1. Ej hvor er de super fine! Kan godt lide det lyserøde ur, da det er min y farve! Det grønne armbånd er også meget fint!

    Være sød og tjek mit indlæg ud, og kom med nogen forslag til nogen sange så jeg kan lave et cover! og prøve at bryde min grænse, og prøve selv og få min drøm til at gå i opfyldelse! xoxo! god weekend!

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/03/music-is-my-melody.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ja er også helt vild med det :)) klart kigger lige forbi :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥