Saturday, March 9, 2013

Trendfighter!! :)) + indlæg nummer 100 :))

Heej bloggen Velkommen til indlæg nummer 100 :))

dem af jer der er med i facebook gruppen unge bloggere, af simon hansen ved at han har skaffet firmaer til at sponsorer bloggere og jeg var så heldig at få en aftale i hus med Trendfighter, jeg har får 2 ure fra Christian Copenhagen som jeg skal lave en video og et indlæg om, jeg glæder mig rigtig meget, det er en fed hjemmeside er specielt glad for accesserie afdelingen og tøjet er heller ikke dårligt!!. De er virkelig gavmilde hørte at en pige fik 2 dunlop tasker, som jo er til en værdi af 1000.kr dunlop er ikke lige mig har en i mit skab jeg aldrig bruger, jo måske når jeg skal sove hos nogen :))

Men synes det er virkelig fedt at de giver denne mulighed til både små og store blogge, jeg synes i skulle prøve at kontakte dem ( deres email vil være i bunden) de er meget samerbejdelige. Du får noget, at lave en video og et indlæg om også hvis du giver dem tilladelse ( de spurgte i hvert fald mig) om de måtte lægge videoen på facebook og youtube, hvor de selfølgelig sætter dit navn og din blog på så det er faktisk på en måde gensidig reklame. :))

Jeg er virkelig glad, har i lang tid godt kunnet tænke mig at blive sponsorert :))

Jeg synes virkelig i skulle tage et kig forbi deres hjemmeside http://www.trendfighter.dk/da/ de har super fede ting!

Burde også lige nævne at de har 25% på alt! du skal bare skrive "MARTS25" i indkøbskurven :))
og der er altid GRATIS FRAGT :))

fx.


Disse virkelig fede armbånd koster kun 89 kr
 
med kode 66,75 :))


Disse skjorter er til at dø for, selvom de er til drenge jeg må bare eje dem :O
 
339.kr
 
og med kode 254,25 det bare fedt!!


 
også disse mega fede ure som snart kommer hjem til mig :)) der er så mange fede farver
 
blå, pink, lille, creme, mørkeblå og hvid til kun 129 kr
 
og med kode 96,75 kr <3


 
de har de billigste priser på dunlop tasker jeg har ikke set dem billigere andre steder!!
329kr hvor andre steder koster den 500
 
det er da ret fedt og med rabatkoden koster den kun
 
246,75 det kan ikke slås!!
 
 

det her kunne jeg også godt tænke mig det koster kun 69
 
Med rabatkode 51 kr
 
Den her trøje er så fed, den minder mig om one direction <33 :))
 
kun 199 :))
 
og med kode 149, 25! :))
 
jeg kunne blive ved og ved men synes virkelig i skulle tjekke deres hjemmeside ud :))!!
 
men det var alt for idag :))
 
xoxo Christina
 
Trendfighters email: info@trendfighter.dk
 

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥