Monday, April 29, 2013

Fødseldags GIVE AWAY YAY :))

Bloggen har fødselsdag og det har den jo og det er i dag,  Bloggen har fødselsdag og det har den jo i dag Hurra :))

Heej i dag bliver bloggen 1 år gammelt og det synes jeg skulle fejres med en Give Away for at deltage i give-awayen skal du :))

1. være offentlig fast læser via GFC dem der har allerede har fulgt mig på BL (selvom jeg ikke vidste jeg havde det) er stadig med i lodtrækningen :))
2. skrive navn og email så jeg kan kontakte dig :))

Vinderen bliver trukket tilfældigt :))

der vil være en oversigt nede i bunden med gavernes navn og størrelse :))

ja det var det, nu til gaverne ;))

denne del af gaven er ikke kommet hjem indnu desværre, men da jeg fortalte jer at jeg havde fået den var der nogen der blev ret begejstret over produktet så har valg at putte Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask med i denne give away, synes ikke i skulle have en lille sample så har købt den med 250 ml til vinderen :))

GIVE-AWAY SLUTTER DEN 21 MAJ :)) HELD OG LYKKE TIL ALLE :))











Oversigt
 Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask - 250ml
Trendfighter Armbånd - Onesize
Gosh boomtastik XXL volume mascara - fullsize
Matas peel off mask - fullsize (80ml) mener jeg :))
Anne Semonin Paris badesalt - Mini size. tror ikke der er så mange af jer der kender mærket så her er et linkt til andre produkter :)) Her ♥
The body shop Lufa - onesize
Dove summer glow - Fullsize
clinique foundation - sample
clinique foundation - sample
clarins foundation - sample
Tresemme split end repair shampoo - sample
Tresemme split end repair conditioner - sample
The body Shop Chokomania bodybutter - sample
Big sexy hair Volumenising Blowdry Gel

det var det for nu håber at i synes om gaverne :))

og tillykke med de 1 år til bloggen :))

xoxo Christina♥





43 comments:

  1. Tillykke med bloggen. Super sejt! :)

    aldinastrasevic@me.com
    Aldina Strasevic

    ReplyDelete
  2. Deltager :-)

    jansegj10@gmail.com
    Marianne Ravnsbæk

    ReplyDelete
  3. Følger dig nu på bloglovin.

    Navn: Stephanie Jahn Bech
    Mail: stephanie_jahn_bech@yahoo.dk

    Håer så meget på at jeg vinder ;)

    www.thisismylife-sjb.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Alt for lækker Give Away!

    Floora Khesrawi
    floora@live.dk

    ReplyDelete
  5. Christina Jensen
    christinachili.blogspot.com - har gang i fire :)
    m-ii-m@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Håber at jeg vinder :D

    annajohansen97@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Deltager! :-)

    celinahuynhtran09@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Charlotte philippon
    charlottephilippon@hotmail.com

    tillykke med bloggen!

    ReplyDelete
  9. Sofie Kristine Nielsen
    SofieKristineNielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Ej hvor super super lækkert!! Tillykke med det :)

    Emily Rasmussen
    emily.rasmussen@live.dk

    ReplyDelete
  11. følger dig og deltager

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her


    og tillykke :)

    ReplyDelete
  12. TILLYKKE!!! :-D
    Mvh Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Jeg er med :-) Og tillykke.
    Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    ReplyDelete
  14. Tillykke, tillykke :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Tillykke!

    Jeg vil gerne være med:)

    ReplyDelete
  16. Stort tillykke jeg er med. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    ReplyDelete
  17. Hip Hurra og et stort tillykke :)

    Fantastisk give away, jeg er på :)

    // Saraberg88@live.dk

    ReplyDelete
  18. Stort tillykke

    Er med :)
    Trinsling@gmail.com

    ReplyDelete
  19. tillykke til dig og bloggen :-)

    Katrine Kastberg
    kkastberg(a)gmail.com

    ReplyDelete
  20. Skønne præmier, jeg er helt sikkert med! :D Jeg følger dig via Bloglovin'
    sara_01@live.dk

    ReplyDelete
  21. Stort tillykke med bloggen :-D

    Med sådan en lækker give-away, må jeg klart være med. x'er fingre for, at JEG vinder ;-D

    Følger via GFC
    piahaun@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Tillykke!! :-)
    Jeg følger dig allerede i forvejen!

    Mia
    Miasunivers@hotmail.com

    Knus Mia

    ReplyDelete
  23. Virkelig fede præmier!
    - Sandra R. Jensen / sandrarytterjensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Jeg deltager :)

    louisehede1989@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag, og lækker måde at fejre det på ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    ReplyDelete
  26. Tillykke :)
    En super fin give away


    Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag, følger dig på bloglovin.
    Vil rigtig gerne deltage i den fine give away
    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Celine MortensenMay 6, 2013 at 8:00 PM

    Tillykke med bloggens fødselsdag!:-)

    Celine Mortensen
    celine.4@live.dk

    ReplyDelete
  29. Jeg er med! lækker giveaway :)

    missen.5@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Hold da op en fin giveaway! Jeg deltager helt sikkert :-)
    Og tillykke med 1 års fødselsdagen!

    Sandra
    Sandradahl@live.dk
    www.ablondemess.dk

    ReplyDelete
  31. Deltager gerne!

    Emma Schifter
    emmschifter@live.dk

    ReplyDelete
  32. Deltager :-) selinedam@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Tillykke. Jeg deltager også :-)

    fine.christensen@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Hold da op en lækker give away!
    Og tillykke med bloggen - jeg følger nu og deltager :-)
    nuriablum@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Tillykke med bloggen!
    Lækker giveaway :-)
    Deltager!

    milleeckert@gmail.com
    Michelle Eckert

    Knus <3
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  36. congrats .
    thanks
    bl- va
    gfc va
    tumblemumbo at gmail.com
    intl.

    ReplyDelete
  37. Jeg vil gerne være med!

    Sarahno91@hotmail.com

    kig forbi min give away, hvis du har lyst :)
    http://dozyprincess.blogspot.dk/2013/05/give-away-2-aussie-tangle-teezer.html

    ReplyDelete
  38. WOW hvor er det en vild give away yay :) Susie - 030786(a)gmail.com

    ReplyDelete
  39. Dejlige sager! Dem ville jeg da gerne nyde godt af over sommeren :) Kia Bøgwald - kiabogwald@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag! :)
    Jeg vil gerne deltage :)
    Regina N. /n.regina59@gmail.com/

    ReplyDelete
  41. tillykke!!!!

    jeg deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Tillykke med bloggens 1 års dag :-)

    Super lækker give away :-)

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. Great giveaway would love to win. Trina Morgan divamombay37@gmail.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥