Sunday, April 21, 2013

first impression: The Body Shop Vitamin E Moisture Cream :))

Heej bloggen så da jeg var i københavn købte jeg noget fra the body shop og fik nongle prøver med hjem og da jeg ikke havde så mange kunne jeg ikke lave et review på dem, men så faldt jeg over nogle første indtryk videoer på youtube og tænkte at jeg kunne gøre det samme med denne creme :))

so here we go :))

Jeg brød mig faktisk ikke om cremen den har en meget stærk lugt af sprit, sådan husholdning sprit, det var ret slemt, selve cremen var meget fedtet, hvilket kan være godt eller dårligt, det kommer an på hvem det er der bruger cremen. hvis jeg skulle sige det synes jeg den ville være bedst til normal hud, før synes ikke den fugtede huden så meget, hvis mine cremer ikke giver mig nok fugt ligner jeg bokstavligtalt en discokugle om morgnen og det gjorde jeg med den her, så cremen sig selv passer bedst hvis din hud ikke kræver særlig meget pleje :))

men det er bare min mening har læst om andre der har brugt denne og de elsker den, så ja igen det kommer an på hvem du er :))

men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina :))♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥