Wednesday, April 17, 2013

Gosh review :))

Heej bloggen det er nu 2 uger siden jeg modtog disse skønne produkter fra gosh, og nu er det review tid :))


Pink- girls on film
Guld- Greed

Først har vi de 2 glimmer neglelakke de er utrolig gode og holder i lang tid, min søster og jeg prøvede en hver for at se hvor lang tid de holdt, i begge tilfælde holdt de rigtig godt efter en uge var de stadig ikke flækket eller chipped hvad man nu kalder det, de så stadig ny lakeret ud :))

Jeg kan godt lide den måde de har lavet lakken på, synes det er en god mængte glimmer man får på et lag for så kan man vælge at have en anden farve inden under som stadig kan ses, eller hvis man kun vil have glimmer kan den nemt bygges op, det tager 3 lag for fuldt dækkelse, 4 er lidt for meget synes jeg :))



Fantatisk trio man spare faktisk nogle penge i stedet for at købe en concealer til under øjnene og til urenheder og en highligter kommer det i dette fede kit har nærmst lagt mine andre concealer på hylden for den her er så meget nemmre at bruge og highligteren er så flot du for sådan en sund flot glød, den er meget bedre en min anden highligter, så tak gosh!! :))

begge concealere dækker godt den lyse hjælper mig virkelig med at se mere frisk og vågen ud :)) consistensen er tynd og let og det synes jeg er godt specielt nu hvor jeg bruger den ene tæt ved øjet og huden omkring øjnene er ekstra tyndt så en tykkere consealer kan føles ret tung, synes jeg i hvert fald :)) man bruger ikke så meget at gangen så den holder nok rigtig længe :))



God mascara ikke min yndlings gør som den siger giver længde og løfter  vipperne :)) den har en tilpas tørretid tørre ikke for hurtigt og ikke for langsomt :)) og den "flaker" ikke der falder ikke små mascara pletter under dine øjne i løbet af dagen så det er meget godt :)) jeg synes i hvert fald at den gør noget for mine vipper :))


Nå virker denne serum så Christina?? 

ja det synes jeg faktisk den gør ved ikke om de er blevet længere men jeg tror heller ikke man ville lægge mærke til hvis de voksede en halv eller en hel millimeter, men jeg synes den har givet resultat og så kun på 2 uger nogle andre øjenvippe serums skal bruges i 8 uger bare for at se lidt resultat så jeg synes, at denne serum har klaret det meget godt, men nu er jeg nok heller ikke den person der har mest brug for længere vipper har allerede et problem med at finde solbriller fordi mine vipperm maser sig op mod glasset på de fleste og det er virkelig ubehageligt :)) en foreskel som jeg synes er tydelig for mig er, at mine vipper er stærkere , der plejer tit at falde et par øjenvipper ud når jeg fjerner min mascara men jeg synes at der er færre vipper der er faldet ud efter at jeg har brugt denne serum i det lille stykke tid :)) og når jeg kigger på billede synes jeg også at de ser pænere og lidt fyldigere jeg vil i hvert fald blive ved med at bruge den :))

men det var alt for idag vi ses :))

xoxo Christina ♥





No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥