Monday, April 15, 2013

Hygge med de dejlige :))♥

Heej bloggen så igår/idag har jeg været sammen med nogen fra klassen det var rigtig hyggeligt :)) vi var Rebecca, Ida, Celine, Fejer (Andreas), Phillip og mig :)) vi kom hjem til Celine omkring en 2 tiden, hvor vi hørte musik, snakkede og spiste kanelsnegle, argh heller kanelkiks, men de smagte godt :))  og lidt senere gik vi ned i kælderen og gjorde, "pretty much" det samme :)) vi begyndte at blive sultne og fandt ud af hvilke pizza vi skulle have også gik vi i brugsen og købte snacks :)) ja da vi kom hjem sad vi alle ved spise boret og spiste pizza :)) senere satte vi en film på Celine ville gerne se Tarzan og siden vi andre ikke havde set den i evigheder gik vi med til det, den er faktisk stadig ret god, selvom man ikke er 7 år mere :))  Rebecca blev rigtig træt, hun faldt faktisk i søvn midt i filmen, så hun gik hjem, men der var heller ikke så langt da Rebecca og Celine er naboer :)) vi så også "not another teen movie", "bad Teatcher" bag efter det holdte vi en lille pause hvor drengende fandt deres indre 5-årige frem og legede med sværd på Celines lillebrors værelse :)) og da dem der ikke kunne lide gyserfilm (ida og celine) nogenlunde var faldet i søvn satte vi shutter island på også faldt drengende i søvn (forståeligt filmen var mega kedelig, selom leonardo decaprio var med) også sad jeg alene og så sinister, som også var mega kedeligt, så jeg spillede på min mobil :)) Jeg synes det var ret sært at jeg ikke kunne sove, har ikke lukket et øje i nat, men sutsko (en kat) holdte mig med selskab :)) men fik en 2 timers lur her ved 4 tiden :)) Men det har været rigtig hyggeligt, så vi må gøre det igen på et tidspunkt :))


Celine♥


Ida og fejer :)) Jamen det da også rat at se dig ida :))


ehhh.. kedelig film kan ikke huske hvilken :))


Sleepy, Sleepy :))


                                            Zzz Zzz ... ;))

nå men det var det for idag vi ses :))

xoxo Christina :))♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥