Wednesday, April 10, 2013

Jaaa!! min Macadamia Natural oil Deep repair masque er kommet :))

Heej bloggen, som titlen siger er min Macadamia Natural oil Deep repair masque, wow det var lidt af en mundfuld, men i hver fald den er kommet og jeg er super glad og spændt på om den er god men det er den nok :)) jeg sov garanteret da post manden var her for havde ikke hørt ham, nå men imens jeg ventede på at min mad skulle blive færdig besluttede jeg mig for at hente posten, jeg ledte postkassen i gennem for at se om der var en seddel, for post manden plejer at ligge en seddel om hvor han har lagt pakken hvis den er der, men det havde han ikke, så jeg tænkte skuffet, at den ikke var kommet, men da jeg gik tilbage så jeg en lille brun papkasse ved siden af døren, som var til mig, jeg skyndte mig ind med den i køkkenet og rev kassen fra hinanden :))

jeg kan godt lide designet på den :)) selve masken har en slags dyr hårsalon lugt meget hmm.. ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det :)) men konsistensen er lidt sær ikke på en dårlig måde kan virkelig godt lide dem men har bare aldrig haft et produkt med den konsistens :)) den er sådan ehh... flødeskum og kagecreme blandet med en tyk tandpasta og måske lidt balsam jeg ved det ikke noget lignene kunne jeg forestille mig :))

glæder mig til at få brugt den :))




men det var alt for idag vi ses :))

xoxo Christina♥

4 comments:

  1. Vil hel vild gerne have den!
    kig forbi og smid en kommentar! :-)

    Kram http://celinahuynh.blogspot.dk/ <3

    ReplyDelete
  2. Kunne så godt tænke mig den hårmaske! Det må blive et af mine næste køb.
    Følger din blog som fast læser nu, følg gerne tilbage, hvis du har lyst :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe min blog har snart fødselsdag og der kommer måske en lille overraskelse :))

      kigger lige fobi :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥