Thursday, April 4, 2013

My alltime favorite tv-shows :))

heej bloggen hvis i ikke allerede vidste det elsker jeg tv serier det er noget af de bedste i verden :)) ♥ og i dag tænke jeg det ville være en god ide at snakke om dem jeg kunne lide :))♥ tror jeg tager dem i rækkefølge dem jeg lige har set til dem jeg så for noget tid siden :))

Den første er en jeg lige er blevet færdig med, det er once upon a time, jeg fandt den på netflix og blev rigtig glad, for dengang de viste den i tv havde jeg ikke kannal 5 :))

det er bare sådan en super fed serie, elsker den måde de viser eventyrende og binder historierne sammen på og så er henry sådan en sød lille dreng♥


Nummer 2 var sæson 3 af pretty little liars kan ikke vente på at 4´ern kommer!! de skulle vidst være igang med at filme slustinen af serien nu og så ville den komme til sommer tror jeg :)) Serien både 1,2 og 3 er bare så dramatiske og alle de gåder og A eller hellere red coat, vil vide hvem det er i slutningen af 3 ser man jo red coat gå ud af helikopteren, med allisons ansigt, men mona siger noget med at det var en maske?? ihh det er bare så spændende :))

  

nr 3 er switched at birth ♥ elsker den bliver nød til at finde sæson 2 et eller andet sted!! :))
serien handler om to piger som titlen siger blev byttet ved fødslen, den ene er en forholdsvis fattig familie der bor i ghettoen og den anden er en rig familie der bor i mission Hills eller hvad det nu hedder. Pigerne hedder Bay og Daphnie  og daphnie er døv, nu hvor jeg tænker over det er Daphnie ikke det bedste navn at kalde en døv, hvis nu folk drilede hende og kaldte hende deafnie, eller er det bare mig ?? :)) 
nå men så er det også emmet og toby og wilkey de er så søde, og toby ( lucas grabeel) fra high school musical er så nuttet som rødhåret x))


nr 4 er  alle 4 sæsoner af gode gamle ugly betty, synes hun er så sjov den måde hun klær sig på og hendes humør og jeg elsker justin o hilda :)) elsker det venskab hun har med sin chef, amanda er bare ja amanda passer ikke sit arbejde stjæler fra skabet :))


og nr 5 er sæson 1 og 2 af pretty little liars behøver nok ikke at sige så meget serien siger sig selv :))

men jeg tror det er nok serier for idag vi ses :))♥

xoxo Christina :))♥



2 comments:

  1. det er os alle mine ynglings (du mangler bare sex and the city)

    du skal være velkommen til at kigge fordi bloggen, har en giveaway kørene fortiden :)

    - http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe bryder mig ikke om sex and the city, men det da fedt nok at du gør ;))♥

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥