Thursday, April 25, 2013

Ny Asos bestilling :))

Heej bloggen så igår bestilte jeg nogle nye sommersko fra asos og et armbånd :)) og jeg tænkte at jeg ville dele det med jer :))







først er der disse jelly sandaler, er ikke så vild med at det er jelly men kan godt lide designet og farven, men de er nok behaglige nok når det er jelly :)) jeg synes de er meget pæne, men louise siger at det ligner konfirmations sko -.- 




manglede også nogle simple sandaler så jeg valge dem her fordi jeg synes det er fedt at lederet er flettet, :))


ogsp lige et moustache årmbånd fordi, ja fordi jeg elsker moustache ting :))

det var lige et mini indlæg da jeg ikke har så meget tid idag :))

xoxo Christina :))♥

2 comments:

  1. Hvor er det bare nogle rigtig flotte ting, du har købt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥