Tuesday, April 9, 2013

Products I have used up :))

Heej bloggen i dag vil jeg snakke lidt om nogle produkter jeg har brugt op, mest fordi der er reviews på en masse ting, her ude på internettet men, man ser ikke hvor langtid personen har brugt det, de kan måske havet brugt det to gange også beslutte de vil fortælle alle hvor fantastisk det er, det er også fint nok men jeg føler at ved disse slags indlæg/videoer er mere troværdige fordi man ved at de faktisk har brugt dette produkt :)) så har samlet lidt ting sammen som jeg har brugt op så jeg kunne lave dette indlæg, det er nok ikke de mest interessante, men tænkte det kunne være sjovt alligevel :)) indlægget bliver ret langt så du kan jo bare springe til det du gerne vil se ;))


Elsker denne concealer, specielt til under øjnene, det står tydeligt at det er til at skjule dine urenheder, ligesom alle concealere men jeg synes den her er meget bedre til under øjnene fordi hvis du har nogle små dybter går den ikke ind i og skaber små tydelige beige streger under dine øjne ehh.. hvordan skal jeg forklare det.. jo prøv at kigge på billede med øjenskyggen :))

  
på dette billede kan man se at øjenskyggen er gået ind i randene på øjet  og skaber en metal streg over øjenlåget, det er der også nogle concealere der gør under øjnene bare med concealer farve, men det gør den fra rimmel ikke :))


Skøn duft, den er til når du bruger varme på dit hår, bruger dog selv næsten aldrig varme på mit hår, lader det altid lufttørre og krøller og glatter det sjælen med det er alligevel dejligt at have lidt ekstra beskyttelse fra solen, der er dog ikke spf i men solens varme kan også skade håret så det er rart, være på den sikre side og den skal bare puttes i håret efter du har været i bad :)) jeg synes den er god er allerede i gang med anden flaske :))


Bedste  face lotion jeg nogensinde har brugt, jeg har fedtet t-zone og tørre kinder så jeg skal have en creme ( om dagen) som ikke er fedtet for ellers bliver min hud også fedtet også holder makeuppen ikke særligt godt og det kan vi jo ikke have ;)) skal nok snart have en ny :)) 


det er lidt tid siden jeg har brugt denne her men, jeg kan godt huske hvor meget jeg kunne lide den, den var rigtig god og jeg var rigtig glad for den. formulationen var perfekt ikke for vandagtig og ikke for tyk og børsten var blød og fordelte mascaraen godt, jeg anbefaler den :))


disse har været min shampoo og balsam i næsten et år nu og er endelig blevet færdige med dem og skiftet over til min aussie, det betyder ikke at jeg ikke kunne lide dem, jeg elskede dem, men når du har brugt dem i rigtig lang tid kan man gost trænge til noget nyt, men anyway det her er rigtig godt kunne klart se en foreskel i mit har efter kort tid og de havde den dejligste duft af tropiske frugter :)) min far troede til jeg havde spist en eller anden frugtsalat men det var alstå bare mit hår ;)) men mit hår blev klart bedre af at bruge disse!! :))


fin creme ikke noget specielt manglede en creme og den her var billig virker fint lidt fedtet og det har kun været et problem om dagen, men om natten var det perfekt fordi du mister meget fugt om natten b.l.a  da bomuld som dit sengetøj måske er lavet af suger fugt så det er en godt ide at have en ekstra fedet creme om natten, har du fedtet hud og tænker min hud er fedtet jeg behøver ikke en fed natcreme?? det gør du så søde ven, fedtet hud er i virkelig tør hud i et andet lag, du har det øverste lag, det son du kan røre ved også har du nogle lag længere nede og hvis  du ikke for fugt ned i dem bliver de tørre og du får mere fedtet hud for olie er hudens måde at, prøve at fugte sig selv, så hvis du har fedet hud betyder det at du har tør hud i et andet lag :))

 måske skulle jeg lave et indlæg kun om fedtet hud så jeg bedre kan forklare det, hvad synes i ? 


jeg har brugt dette produkt i ret lang tid  og jeg kan godt lide det men elsker det ikke, det er godt nok til farvet hår og det er mit ikke men det skulle også bare forbedre almindeligt hår, der står jo også at det vil mindske hårskader, det er godt som balsamspray det gør det nemmere at rede mit hår ud hvilket er rigtig godt da mit hår er meget fint og tyndt og nemt knuder :)) men synes ikke det gør noget for mit hår andet end at det gør det nemmere at børste ud :))




hmm.. ved ikke om shower gel er så spændende men, den dufter rigtig godt, når du er i selve badet, men duften sidder ikke i huden når du er færdig og hvorfor købe en ikke dyre men lidt dyre end de fleste, shower gel  med duft hvis duften alligevel ikke holder?? :) men den dufter da meget godt :))


dette plejede at være min yndlings pudder indtil jeg fik min clinique tror jeg har brugt op 7 af dem her mere eller mindre så det fortæller nok lidt at jeg godt kunne lide den, den giver en en godt "matte finish" den siger den holder huden mat i 6 timer og det synes jeg passer meget godt selvom jeg har fedtet hud synes jeg at denne pudder gjorde at min hud forblev mat, dog ikke en hel skole dag, blev måske fedtet de sidste time eller noget lignene, men en skole dag er jo også ca 6-7 timer så det passer meget godt :))

den her er mega godt meget tynd og tænger hurtig ind i huden dufter rigtig godt i begyndelsen men efter lidt tid ændre duften sig, den dufter stadig nogenlude men ikke så godt som i begyndelsen. hmm det er min anden yndligs lotion, ( min yndligs er fra vichy, som dufter af roser) men den her er rigtig godt :))

nå men hvis du er nået helt til slutningen så kommer mit farvel :))

nå men vi ses :))

xoxo Christina♥

3 comments:

  1. Spændende - kører selv temauge på bloggen om makeup og skønhed. :) Kig gerne forbi. Vil gerne følges - foretrækker selv Bloglovin, men skriv lige til mig, hvor du helst vil have, jeg følger dig. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kigger lige forbi :)) skal nok skrive til dig ;))

      Delete
    2. Hej Christina

      Følger dig nu via GFC. Du kan bare følge mig samme sted, eller via BL, alt efter hvad du foretrækker. :) Og tak fordi du kiggede ind hos mig.

      - Line

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥