Monday, April 1, 2013

Så flytter søster :)) ♥

Heej bloggen så hjemme hos mig er det store flyttedag i dag, for i dag flytter min søster til københavn og hele dagen er blevet brugt på at bære ting op og ned af trapperne på 5 sal :O så er godt træt nu :))

det sære er bare vi tog så mange ting ud af min søsters værelse men det ligner at der ikke er fjernet noget :))

bag efter tog vi ud og spise på det grønne køkken og så tog vi hjem :))

tog ikke de bedste billeder men her er de alligevel :))


 
 


 og nu kommer søde louise hjem til mig :))

men det var et lille mini indlæg fra mig vi ses :))

xoxo Christina♥

2 comments:

  1. så er det vidst velfortjent afslapning den står på nu? :)
    kram
    www.fashionchok.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja i den grad mine arme er virkelig døde :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥