Wednesday, May 1, 2013

April favoritter :))

Har du husket at delage i min Give away ?♥

Heej bloggen april er nu ovre og det er tid til månedens favoritter :))

Denne ansigts rensebørste, min er bare pink :)) bruger den når jeg er i bad putter noget af min The body shop tea tree skin clearing cleanser på og børster/skrubber mit ansigt :)) Love it♥


Lush ocean salt♥ jeg har kombinations hud  fedtet T-zone og tørre kinder så jeg har de der irreterne så tørre, pletter? i hvert fald nogle små omrader der er mega tørre og så er den her god til at reducere disse pletter :))

En dejlig muddermaske der dufter af jordbær :)) ved ikke om den gør mine pore mindre men den gør min hud blød, frisk og ren :))


huden omkring mine øjne ret løst? det er i hvert fald ikke stramt, har det man på engelsk kalder "hooded eyes"  det er dog ikke så slemt men den her creme hjælper lidt på det :)) 


Og tilsidst min Tea tree toner♥ er faktisk næsten ved at løbe tør :(( men bruger denne her hver anden dag fordi jeg er så doven at jeg kun vasker min ansigt ordenligt når jeg vasker hår fordi jeg skal have tiden til at gå i mens min balsam sætter sig i mit hår :)) men til når jeg ikke går i bad om aften tager jeg en makeup wipe og fjerner min makeup og tager de sidste rester med den her fordi jeg ikke gider at vaske mit fjæs :))

men det var de for idag vi ses :))♥

xoxo Christina :))♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥