Friday, May 24, 2013

At flytte hjemme fra :))

Heej bloggen

Som ingen ved har jeg villet flytte hjemmefra siden jeg var 7, ville gerne have mit eget sted, hvor der ikke lige pludselig kom en eller anden hjem. Ser i, selvom at jeg elsker venner og familie elsker jeg også rigtig meget at være alene. Det er ikke fordi det er dårligt at bo hjemme, men jeg bliver ofte irriteret når der kommer nogen hjem, det lige meget hvem det er, fordi jeg vil ikke have at der kommer nogen, jeg ved ikke hvad det er, føler mig så meget mere fri og selvstændig, der er ikke nogen der beder mig om at gøre dit eller dat, jeg bestemmer selv og jeg kan sidde og gøre alt eller ingenting uden nogen stiller spørgsmål til det.

noget jeg hader ved at bo hjemme (lidt sært men alligevel) er spørgsmålet hvad har du lavet i skolen idag? min far spøger mig hverdag, og jeg bliver bims for han for det samme svar hver gang "jeg har haft timer, det det man laver på en skole" kan han ikke forstå at hverdag ikke er et nyt og spænende eventyr man kan fortælle om i millioner af detaljer, jeg gider ikke at sidde og snakke om at vi har lavet ligninger i matematik og læst en tekst i dansk for det gør vi jo heletiden :))
I forstår nok ikke min synsvinkel :))

men er for det meste en pige af få ord, altså mundtligt :)) har det bedst når jeg bare kan nikke og ryste på hoved, det nok derfor jeg er så god til at lytte ;)) det irritere ofte folk, dog mest min søster at jeg ikke siger så meget for hun snakker heletiden, stiller millioner af spørgsmål, som jeg gerne ville gøre meget for at undgå, ikke fordi hun ikke må få svarende, men bare fordi jeg ikke selv gider at fortælle dem :))

men tror det er blevet lidt bedre jeg snakker lidt mere og min søster klager ikke så tit,hvis folk ikke kan tilpasse sig til at jeg ikke snakker så meget må jeg jo prøve at tilpasse mig lidt til at de snakker meget :)) tror lidt at pigen i videoen har det på samme måde, med at gerne ville have lidt fred og privatliv, borset fra at jeg ikke kysser med nogen, okay der var lidt akavet... :))

men synes i skulle tage at se videoen det kunne jo være i kan relatere til det :))

det var det for nu :))

xoxo Christina


No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥