Monday, May 13, 2013

Examen - Dansk :))

Heej bloggen, som mange andre har jeg været oppe til examen idag vi var oppe i skriftlig dansk, hvor vi skulle skrive stil, jeg valgte en novelle fordi det er det eneste jeg kan finde ud af, eller i hvert fald det jeg er bedst til :)) men det er lidt nervepirrende at det er den sidste og afgørende examen og ikke bare termins prøve også for jeg først min karakter om en halv anden måned :-//

har stadig 7 examner tilbage, jeg glæder mig ikke :))

men hvad har i lavet i dag? :))


xoxo Christina♥

3 comments:

  1. Var også op i skriftlig dansk og skrev også novellen! :)

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe den var også den nemmeste, kommentar, essay, det ikke lige mig :))♥

      Delete
  2. Puha, eksaminer er en bitch. Sidder selv med et par stykker :/ Men til gengæld er der intet som lidt blogging til at få tankerne ledt hen på noget andet <3

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥