Tuesday, May 14, 2013

Face mask time :))

Heej bloggen sidder og hygger i mørket computer, ansigtsmaske og michael buble i baggrunden :)) det har været en blandet dag idag har kastet op det meste af morgen men havde det mærkeligt nok virkelig godt i eftermiddags, så jeg tog ud for at løbe og styrketræne i skoven og nu jeg nævner det har jeg stadig glemt og tage mine armbøjninger -.- :)) men det må jeg vel gøre når masken kommer af :)) ugh.. så er der geografi exam i morgen, kan ikke sige jeg glæder mig har prøvet at træne lidt på nettet men har glemt min geografi bog i skolen, typisk og jeg skal have timer før prøven Ihh!! så må jeg vel bare komme tideligt.. :))

Skal i også til exam imorgen og hvordan har i det?♥♥


xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥