Sunday, May 5, 2013

Fest fredag :))

heej bloggen i fredags var jeg jo til fest hos mine veninder Ida og Louise, det var rigtig hyggeligt og jeg lovede jer hvis jeg tog billeder ville de komme på bloggen :))

Husk at deltage i min giveaway her♥


Mig Emil og Celine♥ havde ikke set Emil i næsten et år så det var dejligt at se ham igen :)) du skal også bare være på efterskole i Kalumborg -.-

Mads det er smil der, hehe x))



Mig og dejlige karoline ♥


Julie og Emma♥


mums :))♥ de havde hældt en liter vodka i den blå, det var fandme godt elsker isbjørn :))


Drengene danser uden bukser til bubble it, det så grineren :))


Body tequila, det mega sjovt x))


Emil dog :))♥


Mig og søde cecilie♥


Jacob :))


Mig igen, igen med Ida og Fejer (Andreas)♥


nå ja vi kan også godt lide at lege med badeforhæng :))♥

men det var det for nu vi ses :))♥

xoxo Christina♥ 



No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥