Saturday, May 4, 2013

Chippi.dk :))♥


Heej bloggen ((:
De søde mennesker bag http://www.chipii.dk/ har været så søde at sende en super fed moustache dobbeltfinger ring, hvilket jeg er super glad for, i ved jo hvor glad jeg er for moustache, som man nok også kan se på min header ((:

Har du husket at deltage i min give away :))? link


Selve ringen er rigtig flot og jeg elsker at den er Justerbare så man er sikker på at man kan passe den, den er så godt lavet og den koster jo næsten ingen penge, hvis de ikke havde været så rare at sende mig den, så havde jeg selv købt den og mere til. De har de sødeste smykker nogensinde til en dejlig pris også er der gratis fragt ved køb over 150kr hvilket jeg synes er virkelig fedt og fair de fleste hjemmesider kræver at man bruger 500kr hvilket er lige i overkanten. De har super hurtig levering hvilket er dejligt når man gerne vil have sine nye smykker hjem.  Synes det er fedt at alle deres smykker er nikkelfrie så alle kan bruge dem og du ikke risikere at få allergi ((:



Chippi sælger ikke kun smykker, de sælger bl.a. også Iphone og Samsung covers og de har de fedeste ure som ligner et læder armbånd øgenmasker der fjerner mørke rander, jamen jeg er simpelthen så forelsket i denne side, det er helt sindssygt også har de Black mask til halvpris hvor fedt er det lige. Få Black mask til halv pris her http://chipii.dk/da/303-black-mask.html  ((:
Deres hjemmeside er super nem at finde rundt på man finder hurtigt hvad man søger, det svære er bare hvad du skal vælge og hvad man bliver nød til at vente til næste køb;))
Her er nogle af mine favoritter ((:


Denne super flotte sløjfe ring og sløjfer er rigtig in lige nu ((;
 http://chipii.dk/da/294-retro-sl%C3%B8jfe-ring.html


Moustache halskæde sikke en overraskelse ((:
 http://chipii.dk/da/137-sk%C3%A6g-halsk%C3%A6de.html




Elsker dette armbånd, min mor har et der ligner det her på en prik som hun betalte 1000kr hendes er godt nok ægte sølv men, WHO Cares? og den her koster kun 60kr det kan ikke slås ((; må bare eje det <3 


men det var det for i dag håber i for shoppet jer nogle smykker :))♥

xoxo Christina♥















No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥