Tuesday, May 21, 2013

New in igen :))

Heej bloggen var i slagelse igen.... :)) jeg var der med amalie og det var rigtig hyggeligt :))♥

Giveawayen er slut og vinderen bliver trukket imorgen :))


sorte sokker fordi enten er der en der stjæler dem eller så mister jeg dem, som jeg mister hårnåle og elastikker :))


OPI neglelak i pink friday :))


navyblå nederdel fra veromoda, den som jeg købte i sort sidste gang :))


grå High-low hemline nederdel også fra veromoda :))

                              Og h&m shorts som jeg sidstegang købte i blomsterprint og sidstegang igen købte i sort :)) elsker dem!!♥

Hmm.. synes mine indlæg er ret korte, er lidt tør for inspiration for tiden kom endelig med nogle ideer, det ville betyde meget :))♥

xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥