Sunday, May 26, 2013

Produkter jeg har brugt op :))

Heej bloggen har nu endnu et par ting jeg har brugt op som jeg kan fortælle jer om :))♥


Den bedste toner nogensinde♥♥ min hud føles så ren efter jeg har brugt den, det dårlige er bare der er meget alkohol i den :-//


Ikke det bedste er glad for at den endelig er brugt op købte dem da der var 2 for 1 den virker lidt men ikke så meget :))


den er ok den fjerner medium meget snavs, men ville nok lede lidt videre efter en bedre en :))


Neej!! meget oliet hård mod vipperne/øjnene ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare smed den ud og købte en ny, jeg kan vel ikke lide spild... :))


Denne neglelak fjerner er god, fjernede min neglelak nemt, man skulle ikke stå og bruge 10 vatkugler for at rense en negl som jeg andre (måske lidt overdrevet) :))


God! kunne godt lide at der var Spf i så jeg ikke skulle tænke på at tage solcreme på om vinteren, i er måske lidt forvirrede, men når solen rammer sneen bliver UV strålerne reflekteret op ryger op i fjæset på dig, du bliver nok ikke solbrændt men det kan stadig skade din hud :))

men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina :))♥

6 comments:

  1. Super fedt indlæg!

    God søndag, knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak, er glad for at du kan lide det :))♥

      Delete
  2. Vil vildt gerne prøve det øverste produkt! :)

    Kig gerne forbi, hvis du får lyst. Husk jeg har en giveaway kørende. Knus Mia<3
    http://miaekholm.blogspot.dk/2013/05/bloggen-frste-give-away.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er også super god når jeg har brugt den jeg har nu, køber jeg The body shop toneren igen :))♥

      Delete
  3. Hej Christina, jeg har netop modtaget den fine præmie, som jeg vandt. Tusind tak! Det er nogle lækre ting :) Jeg ville bare give lyd fra mig, så du vidste om de var nået frem i god behold! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for :))♥, havde måske brugt lidt meget tape ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥