Tuesday, June 25, 2013

30 day blog challenge 10 ting du ville tage med på en øde ø :))


Heej bloggen dag 17 :))

10 ting du ville tage med på en øde ø :))


En båd så jeg kan komme ud og sejle når jeg skal fiske :))


En fiskestang så jeg kan fiske ;))


En økse så jeg kan fælde træer/palmer til bål :))



et fire starter kit så jeg kan tænde bålet :))

en Spand så jeg kan samle regnvand :))
En drikke dunk med filter så regnvandet bliver renset når jeg drikker det :))





Solbriller , man skal jo beskytte øjnene :))


og til kroppen solcreme :))



En radio hvor man selv laver strøm når man drejer på håndtaget, så jeg kan høre musik dagen lang :))


Og et kæme S.O.S Skilt så jeg kan blive reddet :))

det var det for nu :))♥

xoxo Christina♥ :))


No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥