Sunday, June 9, 2013

30 day blog Challenge Dag 1: Dit sidste indkøb

Heej bloggen så starte vi med 30 day challenge :))

Dag 1: Dit sidste indkøb?

har godt nok lavet et indlæg med det men, så må jeg jo smække billederne op igen :))

som sagt har et indlæg på det med flere beskrivelser så hvis i vil se det er det Her♥


De udødelige - blå måne af alyson noël :))


De udødelige - skyggeland af alyson nöel og min fa går randomly og synger santa lucia ehh..?


Rimmel london bb creme kommer nok et review når jeg har fået brugt dem lidt :))


moustache halskæde fra glitter :))


og en gosh solpudder :))

men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥

2 comments:

  1. Fine ting du har købt di

    Ville du ikke være sød og kigge forbi mit seneste indlæg, og lægge en kommentar til det der står? <3
    xoxo <3

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/06/im-back.html

    ReplyDelete
  2. Tak :)) jo det kan jeg da godt ;))♥

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥