Thursday, June 27, 2013

30 day blog challenge Dag 19: Indholdet i din taske

Heej bloggen dag 19 :))

Dag 19: Indholdet i din taske :))

har ikke så meget i min taske :))♥


Min pung som er fra Dixie, købt i sparkz♥


Blink mint pastiller, hvis der er mistanke om dårlig ånde, burde faktisk tage en, da jeg har spist chilinødder :))♥ 


Sol spray/creme fat det nu, ellers kommer federline og hans dårlige sang og hjemsøger dig :))! er lidt af en freak, bliver sur når jeg glemmer den og hvis jeg gør køber jeg en ny flaske der hvor jeg er :))


Solbrændte læber, nej tak har ikke prøvet det vidste ikke man kunne få det før noget tid siden, har hørt at det gør mega nas, uhh.. tænk at havde ondt i læberne sår du spiser, drikker, snakker eller noget somhelst du gør med læberne :))


My love, Rosebud stawberry lip balm!!♥ da jeg ikke synes den med spf giver særlig meget fugt, så lægger jeg denne her oven på :))♥

men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥

2 comments:

  1. Elsker din pung, den er virkelig fin!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥