Monday, June 10, 2013

30 day blog challenge Dag 2: 10 fakta om dig som ingen ved :))

Heej bloggen så er vi kommet til dag 2 :)) hvor jeg skal fortælle 10 ting ingen/de fleste ikke ved :))

1. Når jeg bliver voksen vil jeg gerne have en hund og det skal være en pomeranian :)) denne lille bebs må gerne komme med mig hjem :))

2. Når jeg er gammel nok vil jeg gerne med save a heart til fx Kenya og være frivillig på et børnehjem og passe og hjælpe børn. siger normalt at jeg ikke kan lide børn men der er det altså de der små unger der går og slår en heletiden og bare er utrolig uhøflige :))

3. De fleste ved ikke hvor meget af en natur person jeg også er, jeg elsker skoven kunne gå tur i timevis, bål, Heike i de grønlandske fjælde. Mange tror min opfattelse af en skov er et dumt sted fuld at træer hvor mit shoppingcenter skal være -.- ja ok jeg shopper meget men alligevel :))

4. optil børnehaveklassen eller 0.kl troede jeg min far hed "daddy" for det var det eneste jeg kaldte ham, vidste ikke at det var det engelske ord for far :)) og lagde åbenbart ikke mærke til at andre kaldte ham Bjarne :))

5. Jeg har aldrig haft en plakat eller billede af en kendt på min væg, det kan godt være jeg er en fan men har ikke et behov for at smække billeder af mine idoler op på vægen, hvis jeg vil glo på deres fjæs går jeg på google der er ingen grund for mig at have 1000 billeder af one direction på min computer hvad skal jeg bruge dem til når der er millioner på google ;))

6. Jeg så Barack Obama da jeg forlod en italiensk restaurant i Washington, han var på vej hjem efter han havde holdt tale på et universitet :))

7. ca. en trejdedel af mine øjne er grønne men man kan kun se de hvis man er tæt på og det er meget lyst :)) på afstand kan (mere end 20-30 cm i normalt lys) kan man ikke se det der ser det bare helt almindelig brun ud :)) ikke at "blandede" er unormalt :))

8. denne ting er ikke så ukendt men lidt, jeg har en sær hukommelse husker oplevelser (ikke alle) ned til små detaljer selvom det nok er 5-10 år siden det er sket. 1 ting er at på min første konto jeg åbnede for 7-8 år siden var 1316,5 kr :)) men der er sikkert mange der er gode til at huske, jeg nok ikke noget særligt, måske i forhold til mine venner for de har den dårligste hukommelse. min ven theis fortalte mig en hemmelighed i 4 da han kom in i klassen og hver gang jeg vil drille ham fortæller jeg ham den og han er altid sådan (og har gjort det mange gange) "hvordan fanden ved du det, det har jeg aldrig sagt til nogen" :))

9. tjo nogen stykker at mine venner ved det, men tror ikke min familie gør jeg er HSP aka Highly sensetvie Person der fx gør at jeg bearbejder følelser på et dybere niveau end andre. ja hvis i gerne vil vide mere om det kan i læse der her http://sensitiveksistens.dk/HSP.html

10. hvis jeg græder foran dig har du gjort mig virkelig ked af det, gør normalt at hvad jeg kan for at skjule at jeg er ked af det og venter til jeg er alene med at græde ud. hvis du siger et eller andet dumt til mig selv om det ikke er din mening at gøre mig sur, lader jeg som om jeg synes det er sjovt  og siger at du er irreterne, i stedet for at fortælle dig hvor sur jeg egentlig er og hvor meget jeg har lyst til at give dig den største knytnæve i fjæset, og hvis nogen jeg kender læser  med gælder det ikke når andreas k kalder mig nuddelkage det synes jeg faktisk er ret sjovt, dumme dreng :))

men det var det for nu vi ses i morgen xoxo Christina♥

4 comments:

  1. Det er hyggeligt med den slags indlæg :-) Jeg laver også blogchallange! Kig gerne forbi.

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    ReplyDelete
  2. Sikke dog en nuttet hund på billedet! Fin blog du har dig! :-)
    Tænkte på om vi skulle følges? Min blog kan du finde lige her: http://emma-kirstine.blogspot.dk/
    Emma Kirstine

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ja den er så! ;)) ja det kan vi godt:))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥