Saturday, June 29, 2013

30 day blog challenge dag 21 dit bedste minde fra sidste år :))

Heej bloggen dag 21 :))

Ved godt det er lidt sent men ville gerne havet indlæget op på dagen, siddet faktisk i bilen og blogger på min mobil og beklæde at der ikke lige er noget billede <3

Men mit bedste minde fra sidste år vat da jeg var på lejer i jylland med nogle amerikanske og britiske spejderer det var simpelthen det fedeste!! :)) men et specielt minde var da vi sad ved bålet og ristede skumfiduser, hvor jeg opfandt en ny tøj trend, at have sin mad på i stedet for at spise den, for jeg var smurt ind i skumfidus og vi grinte så sindsyg meget :)) man skulle nok havet været der ;))<3

Håber i lige kan bære over med at det ikke er så gennemtænkt et indlæg<3

Xoxo Christina<3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥