Sunday, June 30, 2013

30 day blog challenge Dag 22: Noget gammelt og slidt du ikke kan smide ud :))♥

Heej bloggen dag 22 :))

Dag 22: Noget gammelt og slidt du ikke kan smide ud :))


Det er min elskede Hello Kitty dukke :)) den er slidt, beskidt gammel, har ikke noget af dens tøj tilbage men det er lige meget for hun har mit hjerte, selvom hun måske bare er en dukke til andre mennesker, er hun, kommer nok til at lyde som en særling men hun er den der ved mest om mig, hun var der altid i de svære tider hvor jeg ikke stolende på andre end hende, hun er min skytsengel :))♥ vi har vokset op sammen har haft denne missekat siden jeg var 2-3 år :)) Men jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden min Kitty♥

Jeg husker at Kitty altid var med på ferie da jeg var mindre, da jeg var i polen kan ikke huske hvornår, der havde vi lejet en kæmpe lejlighed og Kitty og jeg havde vores ejet værelse med to senge en til mig og en til kitty, hun fik nyt tøj på hver dag og skiftede til nattøj om aften og vi børstede tænder sammen ( hun havde en tandbørste, fra dem man får i flyet) :))

Men det er jo lang tid siden, jeg snakker ikke med den eller noget mere, hun står på min hylde og holder øje med mig :)) og skræmmer monstre væk når jeg sover, ej okay måske ikke x))

men hun vil altid være min bff♥♥

xoxo Christina og Kitty ♥ x))



4 comments:

  1. Som du evt nok har hørt lukker google reader i morgen, og vi har fulgtes på google reader, så tænkte på om du ikke ville gå hen og følges på bloglovin nu?
    -skriv en kommentar, hvis det er noget du vil :)
    Knus
    http://claras-hotte-blog.blogspot.dk/
    Min bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3986436/clara-sophie

    ReplyDelete
  2. SÅDAN HAR JEG DET OGSÅ MED HR. NILSSON!
    Gætter på du godt ved hvem jeg er nu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja Julie hr. nilsson og kitty er de sejeste x))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥