Tuesday, June 11, 2013

30 day blog challenge Dag 3: Noget eller nogen du savner :))

Heej bloggen nu er det dag 3 :))

Ville lige hurtig nævne det fordi jeg er så glad, fik 12 i mundtlig engelsk :)) yay!

Dag 3: Noget eller nogen du savner

jeg savner min mors side af familien, min mors side af familien bor i filippinerne, og jeg har ikke set dem siden jeg var ti og er snart 16 ej okay ikke så snart men alligevel :)) så det er pænt lang tid siden. Da jeg var mindre plejede vi at tage der ud hver 2 eller 3 år men ikke længere og når jeg spørger hvornår vi skal der ud siger min forælde om 2-3 år fordi der er andre steder de gerne lige vil hen først -.-

jeg har ingen idé om hvordan de allesammen ser ud som idag, Ihhh!! vil se dem :)) dette er en af mine fætre fra sidste gang jeg var der han er vel 11-12 nu :))



men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥



2 comments:

  1. Sikke et sødt billede! Kan godt forstå dig! :)

    Kunne du ikke lige kigge forbi mit seneste indlæg, og måske hvis du har lyst, af skrive en lille kommentar? :)
    Knus!

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/06/candytrinh.blogspot.dk.html

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥