Saturday, June 15, 2013

30 day blog challenge Dag 7: Dit barndoms celebrety crush

heej bloggen så det dag 7 :))

Dag 7: Dit barndoms celebrety crush

hehe da jeg var 8 og sad i flyet på vej til Usa for første gang, så jeg peter pan den var godt nok ude i 2005 men der kunne jeg hverken læse eller forstå engelsk, men som 8 kunne jeg læse underteksterne så jeg valgte at se den og man jeg blev vidst lidt for glad for peter... :)) så eventyrlysten. ej kan slet ikke tage det seriøst sidder faktisk og griner af mig selv barndoms crush er bae lidt sære, eller så er det bare mig der er akhavet :)) ej men da jeg skulle finde et billede af ham skulle jeg jo også lige se hvordan han så ud nu og ehh... hehe han er ret flot :)) på nogle billeder :))

nå men han hedder i virkeligheden jeremy sumpter :))

THEN

NOW

men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina :))♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥