Saturday, June 8, 2013

30 day blog challenge :))

Heej bloggen jeg så en anden lave denne challenge kan ikke huske hvem det var men synes det lød fedt at prøve, men bare rolig der ikke kun være challenge indlæg de næste 30 dage hvis jeg skal lave fx et new in kommer new in indlæget og så laver jeg challengen nedern under eller så laver jeg bare 2 seperate indlæg :)) så i blive nok lidt bomberderet med indlæg hvilket jeg synes er en god ting :))

Jeg starter imorgen :))

Dag 1: Dit sidste indkøb
Dag 2: 10 fakta om dig som ingen ved
Dag 3: Noget eller nogen du savner
Dag 4: Dine 3 yndlingssange lige nu
Dag 5: Hvilken bog læser du lige nu?
Dag 6:  Et kig i dit klædeskab
Dag 7: Dit barndoms celebrety crush
Dag 8: 10 ting du ønsker dig
Dag  9:  Et billede af dig selv som barn
Dag 10: En hjemmeside du bruger jævnligt
Dag 11: Yndlings tv serie 
Dag 12:  Din make-up / neglelak i dag.
Dag 13: Nævn noget om den sidste film, du har set
Dag 14: Et citat du elsker
Dag 15: Parfumen du bruger
Dag 16: En bog du kunne læse over og over igen
Dag 17: 10 personer/ting du ville tage med på en øde ø
Dag 18: Dine 5 yndlingstasker
Dag 19: Indholdet i din taske
Dag 20: En sang som beskriver hvordan du har det i dag
Dag 21: Dit bedste minde fra sidste år
Dag 22: Noget gammelt og slidt du ikke kan smide ud
Dag 23: Nævn de 10 seneste ferier du har været på
Dag 24:  Noget du glæder dig til 
Dag 25: En ting du aldrig kommer til at gøre
Dag 26: Dit favoritprodukt lige nu
Dag 27: Room tour
Dag 28: Din favoritmad
Dag 29: Dine yndlings smykker
Dag 30: Den bedste ting du ejer

men det var det for nu xoxo Christina♥

2 comments:

  1. Fedt med noget challenge!

    God weekend - knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe glæder mig også til at starte! :)) I lige måde♥

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥