Wednesday, June 5, 2013

Colors of the rainbow tag :))

Heej bloggen hvis du ser youtube videoer som jeg gør ( lidt for meget) :)) ved du måske at der i køre et tag rundt der hedder colors of the rainbow tag hvor man beskriver en ting man har i regnbuens farver, farverne er så i rækkefølge og for at gøre det lidt ekstra sjovt har man tilføjet pink og multifarvet, lad os komme igang :))

Rød: den er ikke stærk rød i dit fjæs, men en mere mættet mørk rød, jeg elsker den det var en af mine første læbestifter har ikke så mange men aligevel. Det er maybellines color sensational lipsick i Hollywood red, den er meget fin og passer til en del :))

Orange: den var nem, er helt vild med de orange solbriller jeg købte i spanien for like 5 euro ingen penge har brugt dem meget, har dem faktisk på lige nu mens jeg skriver dette indlæg, sidder ude i solen og hygger :)) men anyway elsker dem og de bliver flittigt brugt :))

Gul: hmmm.. her vil jeg nok vælge min Got2be glued hairspray holder på rigtig godt på håret uden at gøre det mega stift har en god duft, men den er ikke så stærk, det er min yndling hårspray :)) selvfølgelig er indholdet ikke gult men indpakningen er :))

Grøn: det er nok min eyes lips face negelak i Teal. da jeg bestilte den troede jeg at den ville være den fedeste tyrkise farve, for sådan så den jo ud på billede men, jeg har jo erfaret op til flere gange at elf ikke er så gode til det med at vise den rigtige farve på deres produkter så nu hvis jeg skal have noget der inde fra smutter jeg lige på youtube og tjekker farverne først. Nå men neglelakken er en rigtig frisk næsten gras grøn farve og jeg er vild med den, så det gjorde ikke så meget at den ikke var tyrkis.


Blå: Det er min forholdsvis nye øjenmakeup fjerner fra nivea, den er en million gange bedre en den jeg havde fra plaisir også er den ikke lige så fedet men fjerner min makeup nemmere, er rigtig glad for den :))

Indigo: er ikke helt sikker på hvad den farve er, men har set andre nævne dette produkt, da de skulle vælge et produkt ud fra indigo og jeg elsker denne ting så det må være passende :)) Det er min elskede Maybelline the rocket volume ekspress mascara, ville nok bedre kunne lide den i normal i stedet for vandfast, men det kan jeg altid købe senere. for lige nu er det ligemeget det bliver vamere og jeg kan bruge den nå jeg skal til stranden og selvom jeg ikke kommer til at have makeup på fjæset vil jeg gerne have lidt på vipperne :))

Violet: kunne ikke finde noget violet så tog bare noget almindeligt lilla :)) jeg har valgt min Aussie miracle moist balsam, grunden til det kun er balsammen er fordi jeg ikke er så krædsen når det kommer til shampoo fordi den kommer jo bare i bliver rystet lidt rundt og skyllet ud så synes ikke rigtig mang lægger mærke til om shampooen gør en foreskel, hvor i mod balsamen bliver siddende i et stykke til og udvirker sin "magi" og ens har føles enten godt eller ikke så godt. Men vi har jo alle forskellige meninger :))

Pink: Det kan ikke være andet end min YSL læbestift i nummer 6 den har den flotteste lidt mørk pink farve og jeg elsker den!! og den er bare god den er nærmes læbestif, læbe balsam, og lipgloss i et produk, den er ret dyr men har snart point nok til at få et gave kort på 100 kr så kan det være jeg køber en ny nu hvor jeg på en måde for 100kr rabat :))

Multifarvet: Den er nem, det er uden tvivl denne palette kan ikke huske mærket da det er slidt af købte den sidste gang jeg var i USA det er ca. 2 et halv år siden. Vil tilbage nu!! :)) men elsker den og hiver den altid frem når jeg enten skal til en særlig lejlighed, vil gøre lidt ekstra ud af mig selv eller bare lege lidt med øjenskygge ;))♥


men det var det for nu vi ses xoxo Christina ♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥