Friday, June 7, 2013

farvoritter i øjeblikket :))♥

Heej bloggen ville egentlig havet lavet en månedens favoritter men synes det er lidt sent, så det bliver bare øjetblikkes farvoritter :))♥


Argh jeg kan bare ikke kommer over hvor god den er!!♥ hvis i kender eos som var mit holy grail sidste år så gang den godhed med 10 mindst, ville gerne bruge mine eos op først men det er lidt svært når denne her ligger ved siden af :))


Ehhh.. :)) jeg har stortset levet i de her shorts, hver gang de er blevet vasket skulle jeg have dem på igen, de er bare så nuttede og fantastiske at have på! og selv om det er et mønsteret par shorts passer de faktisk til meget :))


Ja de var i mit colors of the rainbow tag men, det er stadigvæk en af mine farvoritter i øjeblikket, elsker den orange farve og når jeg kigger på dem kommer jeg tilbage til da jeg var i spanien med klassen det var så fedt, det lidt sært at tænke på om ca. 2 måneder er det et år siden :))

Beklære lige at dette billede men kunne ikke finde flasken da jeg skulle tage et billede af dem, den ligger sikkert nede i en taske eller sådan noget :)) men det er en dryshampoo fra batiste og den er virkelig god. Mit hår bliver fedtet så hurtigt og det er mega nederen -.- men den her er en lifte saver den gør mit hår opfrisket så det kan holde sig til næste vask. Som nogle jo ved er jeg ikke så glad for kokosnød-duft og da jeg så ordet tropical troede jeg den ville dufte af mango eller annanas, men nej det er kokosnød, men produktet er så godt så jeg kan godt leve med at dufte af kokosnød, andre synes nok bare at jeg dufter godt :))




denne film med zac efron er så god!! vidste slet ikke han havde lavet så mage film, blev også overasket da jeg så han var med i en der hedder paperboy, som jeg nok også gerne vil se for har ikke set en film med zac der er dårlig endnu :)) nå men anyways det handler om en dreng charlie st. cloud og hans lillebror sam, de sejler sammen og vinder altid. sam vil gerne på et baseball hold og charlie lover at træne ham hver dag indtil han tager på stanford tror jeg det er :)) og en dag skal moren på nat vagt på hospitalet og charlie skal passe sam, men han har planer så når han tror at sam sover sniger han sig ud til bilen men da lygterne tænder står sam der, de diskutere og sam kommer med ind i bilen. der er meget trafik på vejen så de holder i kø, en bil køre ind i dem og skubber dem ud foran en stor bil tror det var en lastbil, men de bliver slynget hen af vejen og begge dør, men charlie bliver genoplivet op der efter kan charlie se døde eller næsten døde mennesker han ser sin bror hver dag ved solnedgang og træner baseball med ham. der er også en sejler pige tess han bliver forelsket i men hun sejler ud i en storm men charlie kan se hende så han ved ikke hun er  død indtil de samler frivillige til at søge efter hendes båd der aldrig kom tilbage. Tess vidste heller ikke at hun var død, men charlie tager ud for at finde hende så han bliver nød til at bryde sin aftale med sam og det gør at sam kan komme videre og op i himlen men inden da bliver han til et stjerneskud og viser hvor tess er og charlie reder hende og bagefter er tess lidt bange for charlie fordi hun tror hun har fået syn om de to, men charlie siger at det er minder fra da hun var ved at dø  men hendes sjæl var sammen med ham også siger han et eller andet citat som hun fortalte ham også tror hun på ham og de sejler væk :)) puha det var en mundfuld :))


og yndlingssang går ikke så meget i detaljer men det er one directions truly, madly, deeply♥♥♥♥♥ jeg tror replay er lidt øm :))

men det var det for nu vi ses :))♥


No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥