Tuesday, June 18, 2013

My good day, and the days to come :))

Heej bloggen det har været en super god dag for mig, idag. fik 12 i mundtlig dansk :)) tog ud til min farmor hvor min lille nevø (søde lille bebs) også kom vi spiste frokost og hyggede, da bebs tog hjem  spillede min farmor og jeg kort. Det var rigtig hyggeligt da det var længe sinde, vi havde gjort det :))

jeg skulle senere med bussen men den kom ikke så jeg begyndte at gå selvom der var 9 km hjem kom forbi skoven og gik ind, det var rigtig stille, roligt og flot, meget pænere end den skov der er ved mig :))

men så havde min farmor kigget i busplanen og kørte ud for at hente mig, hun ringede selvfølgelig først og kørte mig hjem. jeg er godt træt nu har været oppe siden klokken 5 i morges. men i morgen skal jeg over på skolen og aflevere bøger og så skal jeg til KBH og shoppe, cafe tur og muligvis på fish♥kiss med min søster, så skal vi nok ind og have running sushi om aftenen. glæder mig og torsdag mødes jeg med klassen, på hovedbane gården fordi jeg overnatter hos min søster også, skal vi i tivoli♥

og skrev nok at det blev i løbet af et par måneder men skulle gerne med min far ind og købe det i weekenden, så et par gode dage kommer mig i møde!♥




men det var det for nu hav det godt!♥

xoxo christina :))

2 comments:

  1. Wauw, tillykke med 12-tallet!
    Skide flotte billeder :-)

    Kig gerne forbi, har en ny giveaway igang http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/2013/06/giveaway-3.html

    Knus Michelle Eckert ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak :))! det lyder spænnende :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥