Thursday, June 6, 2013

Netflix♥♥

Heej bloggen Kender i netflix? :)) det burde du netflix er min mest brugte side efter blogger, for ser nok lidt for mange film :)) men før jeg fik netflix, skulle jeg heletiden ud og købe film, men det er bare ikke så fedt for man ved jo ikke om man kan lide filmen også bruge en masse penge på den? ja klart du kan jo se traileren, men jeg har ofte oplevet at i traileren viser de nogle super spænnede scener og når jeg så enten køber eller går i biografen for at se filmen så er de scener slet ikke med! hvad sker der lige for det?? Men med netflix kan du se alle de film du vil og første måned er gratis og det er uden binding så hvis du ikke kan lide det kan du altid melde dig fra uden at betale en krone, det var også derfor min far valgte at få det, han synes det var godt at man ikke skulle betale for det til at starte med hvis du nu ikke kunne lide det :)) men det var lidt om mit kære netflix som jeg elsker og som alle film elskere burde have, og hvis min far ikke havde oprettet en bruger havde jeg helt sikkert gjort det selv for 79 kr jeg er i film himlen :))


men det var det for nu vi ses xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥