Sunday, June 23, 2013

New in :))

Heej bloggen her Onsdag - Torsdag hvar jeg i kbh og det var rigtig hyggeligt. Første dag besøgte jeg min søster og vi var på strøget, running sushi også sad vi med slik og chips hjemme hos hende også så film, så skønt!!♥

Torsdag var jeg I tivoli med klassen, gik sammen med Christoffer og Rebecca♥ vi prøvede den nye ørn, den var ikke så vild som jeg havde håbet, men der er jo også bare mig :))

men nu til tingende :))

kan ikke overføre mine billeder til min computer så har bare fundet det på nettet :))


The body shop body butter Raspberry Den dufter så godt!!!♥


Gina tricot t-shirt :))


Gina tricot t-shirt :))

Gina tricot cykelbuks :))


Gina tricot t-shirt :))


M.A.C Pearlglide eyeliner i Petrol Blue 


det var det xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥