Monday, July 1, 2013

30 day blog challenge Dag 23: Nævn de 10 seneste ferier du har været på :))

Heej bloggen dag 23 :))

Dag 23: Nævn de 10 seneste ferier du har været på

så må vi se om jeg kan huske det, og må lige sige at jeg ikke laver indlæget for at blære mig med at jeg har rejst meget, selvom det godt kunne se sådan ud, men laver kun indlæget fordi det er i challengen :))♥

1. canada 2012

Frankrig 2011 og USA 2010.

kunne ikke finde  billederne tror de gik tabt da vi flyttede ferie billederne fra computeren til homedisken, så vi springer bare dem over :))

9. Japan 2009


8. Italien 2009.

7. Fillipinerne 2008

det var udsigten fra vores lejlighed i en luksus perie park eller hvad man kalder det :)) palmer over det hele :))

6. Grønland 2007

Fedeste nogensinde helikopter tur oppe i bjergene :))♥

Elsker smukke grønland♥

5. polen 2007

4. Usa 2006

Jennifer og Christina i en park i enten New York eller Washington, tror det der var washington :))♥

3. Tyskland 2005

2. Filipinerne 2004

kan ikke lige huske hvor vi var i 2003 så springer videre :))

1. Frankrig 2002.


men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥ :))

1 comment:

  1. du har da været på nogle spændende steder. jeg vil ønske at jeg kunne tag til Canada. det ikke så tit man ser danske blogger på blogspot, så jeg vil følge dig. håber du følger tilbage.
    hvis jeg får nok danske følger vil jeg lave mine indlæg på dansk. her er min blog addresse www.salonetiti.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥